• Pimm

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

1 och 1 är 3 skrev 2009-08-18 14:04:07 följande:
    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, ARG!!!!!!!!! Vi har ju till nya huset beställt ett svart kök... matt svart för de va de ikea hade... Enligt säljaren så skulle de komma grått högblankt till hösten men inget annat. Dom hade tagit bort det svarta högblanka för de sålde dåligt och kommer inte ta in de igen, idag kommer nya katalogen å vad finns, JO, ett svart högblankt kök!!!!! Kan man bli annat är arg eller?
    Gud så irriterande! du får vända på det och tänka matt är bättre för det behöver inte städas lika ofta från små fettiga fingrar. Förstår din ilska!
    Vardagen är viktig och måste bevaras med omsorg:)
  • Pimm
    SmillaMilla skrev 2009-08-18 14:47:14 följande:
    Vad säger ni kan man köpa en suit i stl 68 i present till en nyfödd?
    Jovisst kan man det. Jag fick själv en del 68 när jag fick Milo. Tyckte det var roligt att få handla det lite mindre:)
  • Pimm
    ängeln83 skrev 2009-08-18 19:35:04 följande:
    Jaaaa, kul när man lyckas göra riktiga fynd Hade lätt kunnat betala mkt mera för den sötnosen ju.
    Ahhh den har kommit fram, vad roligt att du blev glad för den! Ja 140 pix var billigt men sedan fick jag in 430 för grön småfolk lurv så det jämnade ut sej:) Jag är glad att den får vandra vidare till någon som blir så glad som du:)
  • Pimm
    anette 81 skrev 2009-08-18 19:19:32 följande:
    hur är kik kid s lurvoverall i storleken?
    Menar du dem från förra vintern så har jag en 74 som jag anser var en rätt 74, den är ganska tajt men jättefin på. Jag kan mäta om du vill?
  • Pimm
    Pimm skrev 2009-08-18 19:40:59 följande:
    Menar du dem från förra vintern så har jag en 74 som jag anser var en rätt 74, den är ganska tajt men jättefin på. Jag kan mäta om du vill?
    Kanska dumt att skriva tajt för jag har en tjockis
  • Pimm
    Tejja skrev 2009-08-18 20:46:26 följande:
    Lite BT-kommenter:Pimm: Så fina snickarbyxor- jag har helt glömt bort det plagget! Meliza: Härliga sommarbilder med underbara färger! Juliaoch Nelly; Fina Babuskor- gör att det kliar i fingrarna, fast jag hade bestämt mig för att det inte skulle bli några babuskor för oss! Maugu; Fina kombon på söta Livia!Smillamilla; Var kommer strumpbyxorna ifrån?Liljan och Loppan: Vilka fynd!!! MejakiZnic: Snygga leggings, de grå och turkosa. Var fanns de?Flowerpowermamma; Förstår att hon valde den hallonröda, Jättefin. Vad heter det randiga molo-printet? Dösnyggt! Ängeln83 ; Grattis!
    Ohh så bra att du vet något om byxorna. När är dom ifrån? Jag köpte dem på rea men har själv inte sett dom tidigare. Jag har ju inte varit med så länge i barnklädesrulliansen:)
  • Pimm
    Tejja skrev 2009-08-18 21:57:09 följande:
    Sorry, det var inte så jag menade, att jag glömt just det plagget- utan plagget "snickarbyxor" överhuvudtaget. Jag hade det på mina äldre barn, men har liksom glömt bort det nu till Neah och så såg jag dina jättefina och tänkte gå och leta upp dem på nätet- men så finns de ju inte...*snyft*
    Hihi jag som trodde jag kunde få lite info om brallorna:) Jag är jätteglad för dem och dom satt så snyggt på honom.
  • Pimm
    FlowerPowerMama skrev 2009-08-18 22:06:00 följande:
    Hur är Molos softshell i storlek? De från i våras...
    Jag har en i strl 92 till min grabb som är 13 månader och den är inte megastor. Så en eller 2 storlekar upp tycker jag.
  • Pimm
    1 och 1 är 3 skrev 2009-08-18 22:08:45 följande:
    Toppen ju!! T vill ha en rosa, om det är en fin rosa färg, på en del sidor ser den härlig ut, på andra som laxfärgad... annars svart... trots röd jacka
    Jag har en kompis som köpte den rosa men jag tycker inte den är laxrosa. Vi köpte en brun till Milo..
  • Pimm
    Emmsan skrev 2009-08-18 22:14:12 följande:
    hm är det bara jag som köpt overall från i år molo dvs???? hur sitter luvan fast på jackan ni som handlat???
    Jag har köpt en ny regnbågsoverall och jag tycker kardborrebandet sitter bra.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14