Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

kexchoklad skrev 2009-07-23 23:19:22 följande:
    Jo, det var ju billigt, fast visst var priserna i dkk? Synd att den danska kronan är så hög just nu..
    Haha jo just ja det är i DKK, blev lite till mig där {#lang_emotions_tongue_out} Jo det är trist att lägga ut på T, men kul när pengarna kommer in {#lang_emotions_cool}

Lite OT men Milla har börjat upptäcka våran hund Charlie mer och mer, senaste dagarna så skrattar hon högt åt honom hela tiden. Älskade bebisskratt!
    ">

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Quiet thoughts skrev 2009-07-23 23:27:04 följande:
    Jo... hon är samma tjej ännu men lite mer ledsen.Hon säger att hon vill bli frisk och är rädd för att hon skall åka till mommo i himlen.Hon har frågat om hon skall dö typ. hemskt!
    Hujja.. Lill tjejen då. Hoppas allt går bra imorgon! Ska hålla mina tummar!
  • solouniko
    Emmsan skrev 2009-07-23 23:26:58 följande:
    gaaaaaaaaaaaaaaah fick order bekräftelse från mysgrodan o två tröjor va slut saken är den att jag MÅSTE ha dem  det är till herman o det va en guuuul som han älskar hur kan det redan va slut liksom????????????????
    Det är ju helt tokigt, allt är typ redan slut! Hur är det möjligt, kläderna kom ju nyss och vissa har ju knappt hunnit landa??
  • solouniko

Skulle efterbeställa den "stickade älgen" i 68 till butiken här, men det var slut. Fanns i 74 så vi tog den, sambon ska promt ha den fula (men lite roliga) suiten. Men alltså den kan väl inte vara sååå populär ändå? Lite tokigt tycker jag allt!

• solouniko
    kexchoklad skrev 2009-07-23 23:38:20 följande:
    Fast det är ju jättebilligt ändå! Vilket gott skratt och vilken söt tös!
    Jo det är ju det, ååh! Haha ja, helt OT var det ju inte hon hade ju rosesky suit på sig iallafall {#lang_emotions_tongue_out} Imorgon ska vi på PDOL en sväng på dagen. Hanséns barn säljer ju molo, undra om dom fått in nått fint {#lang_emotions_dreamer}
  • solouniko
    Buttelina skrev 2009-07-23 23:41:11 följande:
    åhhhhhhhh så goooooo
    Tack! {#lang_emotions_kiss}
    kexchoklad skrev 2009-07-23 23:43:58 följande:
    Tänk om man skulle lyckas övertala M att fara på pdol. Det där med Molo behöver jag ju inte tala om i förväg Jag visste faktiskt inte om att den affären fanns. Var är den? I gallerian eller?
    Nja den ligger i en gavel, snett mitt emot småstaden (visst heter gallerian så?) Dom hade jätte mycket molo sist jag var där. Blir spännande att spana in imorgon vilka nyheter dom fått. Skulle vela prova en klänning på Milla, hört att dom är så stora. Måste nog gå och sova så jag kommer dit snabbare {#lang_emotions_laughing}
  • solouniko
    kexchoklad skrev 2009-07-23 23:49:23 följande:
    Jo klänningarna är storaElla är drygt 70 lång och har 68 och den är bra i storlek nu tycker jag. Jag köpte 74 nu till vintern men den är lite stor åt henne ännu, men den funkar. Nu ska jag gå och övertala M att vi ska åka dit imorgon
    Ja det måste du göra! Ojdå jag tog 68 på pippiklänningen till Milla.. Kanske hon drunknar i den då? Hon är väl bar drygt 60cm skulle jag tro. Hoppas dom har kanske en badges klänning eller nått annat skoj.. {#lang_emotions_dreamer} Övertala honom nu!
  • solouniko

Halloj! Var i piteå idag en sväng, sprang in på molobutiken där i hopp om att dem skulle ha någon klänning jag kunde prova på Milla men icket. Har ju beställt pippiklänningen i 68, men ar förstått att dom är rätt så stora i storleken. Undra om man ska ta badges i 62 kanske? Hmmm. Hon är väl bara ca 60 cm och väger nog kring 6 kg. Hoppas pippin kommer snart så jag kan prova!

De hade förresten holden multicolor där, skitsnygg IRL faktiskt. I looove it! Men, det blir nog ändå den råååsa från förra hösten istället om pappan får tycka till..

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14