• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Raihana

Näe, dags att baka choklad croissanter med barnen! Tjingeling!!

• jompa

Jisses vad mycket leggings ni har. Jag har just nu ett par till M. Men kommer nog köpa ett par Katvigare, men sen vet jagi nte om det blir fler, eller jo kanske några lindex för hon börjar bli blöjfri nu och då kan de vara bra att han som extra på dagis.

• Raihana
    jompa skrev 2009-08-16 13:07:37 följande:
    Jisses vad mycket leggings ni har. Jag har just nu ett par till M. Men kommer nog köpa ett par Katvigare, men sen vet jagi nte om det blir fler, eller jo kanske några lindex för hon börjar bli blöjfri nu och då kan de vara bra att han som extra på dagis.
    Men tilläggas kan att min stora tjej använder BARA leggings, inga mjukisbyxor alls!
    Knappt att jag får på henne jeans, kanske nån gång om året.
    Me&i canvas brallor är det enda förutom leggings jag får på henne.
  • Buttelina
    jompa skrev 2009-08-16 13:01:50 följande:
    Du ser, man kan inte släppa karlarna lösa då går det fel, väldigt fel Men du du kanske får rensa så det bara har kläder som passar dem just nu Så har jag, med ett undantag, en Småfolkslurvis, lila.
    NÄÄÄÄÄÄ så kan jag ju inte göra jag har ju typ 10 småfolkströjor av gamla fiiina modellen som väntar och sen har jag bunkrat favo leggings i större strl, typ pärlplattor, aquaflower och bagdes {#lang_emotions_dreamer} och en småfolk klänning.. sen har jag inte mer i växa lådan... allat annat passar nu {#lang_emotions_dreamer}
  • MammatillO

När man handlar i "fysisk" butik visst kan man lämna tillbaka ifall kläderna ej passar och såklart att lappen sitter kvar.

• Buttelina
    lillronya skrev 2009-08-16 13:01:32 följande:
    Nä. Jag tog för givet att alla andra har gjort det...Kanske ska testa.Ska till Båstad och kolla imorgon. Håll tummarna!!
    ska hålla tummarna!
    Raihana skrev 2009-08-16 13:05:13 följande:
    Min mamma köpte ju Rose sky till henne i 110, dom är knappt i grenen men typ 7-8 cm för långa så dom korvar sig där nere Men hon vill ju sååå gärna ha dom. Sen kommer Babuschka från Mysgrodan sen. Men fler köper jag inte. (Kanske på salgen då)Blir bara Me&i till henne, så det köpte jag lite igår Tråkigt! Jag mailade mellokids för 2 veckor sen, men dom var slut där Ja, jag måste nog köpa lite fler nu till dagis start för stora tjejen....
    åh synd att molos leggings inte funkar på henne
    jompa skrev 2009-08-16 13:07:37 följande:
    men hon hade ju inte mysbyxor heller har hon inga byxor
  • Raihana
    Buttelina skrev 2009-08-16 13:09:20 följande:
    NÄÄÄÄÄÄ så kan jag ju inte göra jag har ju typ 10 småfolkströjor av gamla fiiina modellen som väntar och sen har jag bunkrat favo leggings i större strl, typ pärlplattor, aquaflower och bagdes  och en småfolk klänning.. sen har jag inte mer i växa lådan... allat annat passar nu
    Jag var sååå duktig på Me&i partyt igår! Köpte inte ett enda plagg till växa lådan, ALLT kan dom ha nu!!
    Har nästan inga plagg alls i växalådan nu!
    Eller jo, allt Me&i flyttade ut och som helt magiskt flög en massa suits, knapptröjor och babyklänningar från Molo in
  • Rååsa Smurfen
    nikki2006 skrev 2009-08-16 08:16:12 följande:
    det var ju skitroligt Kul att vår tråd är så stor att de gör satir av den asg
    ja det är lite kul ,säkert hänger de här okså  som smyg läsare för inspiration är väl okså en lite tävling om att slå oss i inlägg ,vad jag har förstår.
    Jag var inne och hälsade en gång  i våras tror jag och frågade om vårens nya winerbröd ,blev dock helt nonchalerad
  • Buttelina
    Raihana skrev 2009-08-16 13:12:03 följande:
    Jag var sååå duktig på Me&i partyt igår! Köpte inte ett enda plagg till växa lådan, ALLT kan dom ha nu!! Har nästan inga plagg alls i växalådan nu! Eller jo, allt Me&i flyttade ut och som helt magiskt flög en massa suits, knapptröjor och babyklänningar från Molo in
    hhaa dutti du är
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14