Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Morty skrev 2009-07-11 00:14:45 följande:
    Trevlig liten lista jue! Jag gillar de ränderna som är på badges tröjan. Moa gillar inte badges printet dock Hoppas på att det kan komma en i bara ränderna till jr.....
    mm liten och trevlig

åhh synd att hon inte gillar badges
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Raihana skrev 2009-07-11 00:17:24 följande:
    Fast buggan gör ju i och för sig inget om han lovat bort
    haha gillar du inte buggor?
  • Buttelina
    Morty skrev 2009-07-11 00:21:40 följande:
    Ja, men hon tyckte det var svårt att se vad det var på just den bilden. Men jag ska ta och visa henne någon bild härifrån bt och leta efter en bra närbild från någon shop. *som jag kikade på för någon stund sen men har TOTALT glömt bort vilken*
    ja visa henne en riktigt fin bild övertala
  • Buttelina
    isako skrev 2009-07-11 00:23:03 följande:
    Kanske inte precis so den men koftor kommer det. Men jag tex diggar inte den omlottkoftan. TOK lång i ärmarna o det ser ut som om man krympt överkroppen...Fattar inte varför alla köper sådana?? Kanske jag som är knas Jooo!! Ohh jag som är så sugen på en bugga.. Njae.. Köpte ny säng till Isak igår så jag får ta det lugnt med mannen ett tag Just det ja. Det kommer jag ihåg nu att du berättat tidigare. Men alltså är man egen företagare så måste man jobba slav så är det Va fan innan du ens sett pengarna kan du räkna bort 52% i moms, arbetsgivaravg mm.. *suck* Inte konstigt folk jobbar svart liksom....
    han är inte egenföretagare {#lang_emotions_tongue_out} han är anställd. men han ställer upp för firman en hel del... men det blir goa semesterpengar och vi kan göra en massa extra kul med barnen. samtidigt får mamman en del molo pengar {#lang_emotions_dreamer}
  • Buttelina
    Raihana skrev 2009-07-11 00:23:30 följande:
    Blääää, buggan och snöleggings går i containern!!   *duckar*
    åhh äntligen en som mig jag fattar inte tjusningen med buggan ser otroligt obekväm ut
  • Buttelina
    Raihana skrev 2009-07-11 00:32:19 följande:
    Obekväm, ranglig, dålig stötdämpning, dom där fjolldäcken ryker i den terräng jag kör i!!!! *duckar och springer*
    du behöver inte ducka för mig för jag håller med dig vi kan ducka tillsammans
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-07-11 23:04:50 följande:
    haha ja kanske man skulle kunna få i henne lite kaffe med mycket socker i då
    haha lillebror tar en slurk kaffe med följande morgonskit varje morgon

prova! det kan ju inte skada!

Hoppas hon mår bättre snart! hur längesen var det sen hon bajasade sist?
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-07-11 23:10:52 följande:
    hmm aldrig hört talas om! Dricker ju inte kaffe själv, men kan ju alltid försöka få i henne det, men lär väl misslyckas. Ungen tycker ju inte ens om läsk. Mjölk är såklart favortidrycken.Men hmm....kanske en kopp kaffe med lite oboy i och lite oatlymjölk?? Kan det bli lite likt chokladmjölk då tror du så hon dricker??Hon bajsade senast lördags morse enligt min mamma, jag såg henne bajsa senast förra torsdagen.
    ja alltså jag tar en kopp kaffe på morgonen och sen är det dass inom en timme för min del lillebror ÄLSKAR kaffe och ofta när han får smaka av mig så är det pottan som gäller en stund senare... kaffe är för många laxerande.

prova ge henne kaffe med en "massa" oboy i o kanske lite socker. funkar kanske?
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-07-11 23:10:52 följande:
    hmm aldrig hört talas om! Dricker ju inte kaffe själv, men kan ju alltid försöka få i henne det, men lär väl misslyckas. Ungen tycker ju inte ens om läsk. Mjölk är såklart favortidrycken.Men hmm....kanske en kopp kaffe med lite oboy i och lite oatlymjölk?? Kan det bli lite likt chokladmjölk då tror du så hon dricker??Hon bajsade senast lördags morse enligt min mamma, jag såg henne bajsa senast förra torsdagen.
    och förresten. vad längesen så många dagar utan att bajsa usch stackarn
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14