Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Chipotle skrev 2009-07-09 20:18:27 följande:
    Ja men klart man måste sponsra din shopping ju!
    de tycker jag e kanon!!
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Tibell skrev 2009-07-09 20:19:57 följande:
    ja tack snälla gör det! Hade den på tradera men förlorade den tack vare att jag inte var hemma =( Och nu har jag letat som en dåre!
    Å förstår dig!! Den e helt underbar!!
  • RååSa BuBBlan
    Chipotle skrev 2009-07-09 20:22:29 följande:
    Idag fick jag hem underbara jeansklänningen! www.lillamirakel.se/ProductPopup.aspx?filenam...SÅ glad att jag köpte den! Den är helt perfekt och underbar! Kommer matcha till många fina leggings i höst!
    Å har du köpt den!!   Gud jag har velat på den i mååååånader   Tog du 92?
  • RååSa BuBBlan
    isako skrev 2009-07-09 20:24:12 följande:
    Funderar på hur jag skall göra. Tycker den är fin o kan ju tvätta den innan gubben hinner se den Men skall jag be henne ta tillbaka den eller pengar tillbaka. ISF hur mycket tillbaka??
    Jag hade av ren princip bett henne ta tillbaka den! Men vill du hemskt gärna ha den å det går att rädda den så hade jag kanske bett om en hundring i avdrag..

Går hon inte med på 100 så får hon ta den åter!!

*jädra sätt* {#lang_emotions_yell}
  • RååSa BuBBlan
    Chipotle skrev 2009-07-09 20:26:21 följande:
    Jaa 92. Och den är aningens lång för Lovis men funkar nog ändå. Den är så jäkla fin! Perfekt att ha till typ..ALLT! Bara köööp nu!
    Jag tycker den e aningens dyr   Köpte en budget variant häromdagen som får duga

Men kommer den ut beggad i rätt size så slår jag nog till
  • RååSa BuBBlan
    Everlonn skrev 2009-07-09 20:30:26 följande:
    Ja tack Tvekar fortfarande om den och alla bilder ser olika ut!
    Fixar i morrn

Jag tycker färgerna är helt underbara IRL men svåra att återge på bild!
  • RååSa BuBBlan
    isako skrev 2009-07-09 20:32:06 följande:
    OK Skall jag göra! ÄR det HON!!!!! Gaaaaahhh!!! Som om jag kommer komma fram till ngn lösning med henne liksom.... Ja så kände jag med. 100 spänn eller rätt tillbaka. Biatch!!
    Kör på det!  Meddela hur de går sen
  • RååSa BuBBlan
    Chipotle skrev 2009-07-09 20:33:31 följande:
    Ja fy den var för dyr för mig också egentligen. Men her letat och letat efter en snygg jeansklänning men inte hittat rätt. Jag hoppas denna passar länge så den betalar sig lite.  
    Ja den är säkert värd sina pengar, många som köpte den på salgen o den är helt underbar!!  *vill åxå ha*
  • RååSa BuBBlan
    Incommunicado skrev 2009-07-09 21:01:06 följande:
    Damien älskar djungeltröjan, jag ville hänga ut den på vädring då den luktar lite tvättmedel *superkänslig* men D skulle absolut prova den idag. Han blev också enormt glad över paketet med randiga molotröjan och 98/båttröjan med blåmönstrad ärm, han älskar sina fina kläder!
    Just de.. Du va ju allergisk va? Hemskt ledsen men den har legat i garderoben bland de andra tvättade kläderna sen salgen, så jag förstår den luktar en aning.. Tyvärr så älskar jag sköljmedel som luktar massor

Hoppas de hjälpte med vädringen!
  • RååSa BuBBlan
    tinkerbell74 skrev 2009-07-09 21:33:38 följande:
    Jag tycker att det verkar ha blivit nån ny trend på Tradera att skicka smutsiga fläckiga kläder... hände ju mig för inte så länge sen. Måste visa er vad jag fick för svar:"Eftersom det inte är någe FEL på den och du ropade in den.. Du känner inte själv för att tvätta den och behålla den?För annars är det ju bara för mig att tvätta den och sälja den igen..I och med att du trots allt velat haft den?Det måste ju bli som Nytt i tvätten?" Eeeeh, ja nu är det såhär då.... jag tvättar inte andras skitiga kläder efter dem. Och vaddå inge fel, jag köper en tunika i nyskick och får hem ett plagg fullt med mat på.Ska man skratta eller gråta?
    Men jösses!! Vilket svar {#lang_emotions_surprised}

*va e de för fel på folk*

Paket på väg förresten
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14