Inlägg från: Raihana |Visa alla inlägg
  • Raihana

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

snigelina skrev 2009-07-13 00:36:00 följande:
    Men överlag.. FÄRGER förstås! Tittar på killarna i skolan och usch, det är bara grått, svart, marinblått och brunt. Inte ens grönt eller klarblått liksom
    Näe, håller med! Min son är helt klart färg gladaste ungen på dagis
  • Raihana
    jojoa75 skrev 2009-07-13 00:39:12 följande:
    smågryn har inte hört av sig, nä.. men har iofs glömt att messa henne Åkte till Båstad med kidsen, spelade minigolf, badade i havet o hade vattenkrig med två vattenslangar Nä inte på humör för att jag är lite lessen, det kommer oftast nu när barnen lagt sig. Har förlorat en kollega som även var en god vän.
    Nämen ,vad tråkigt! Kramar om!!!
  • Raihana
    lillronya skrev 2009-07-13 00:42:25 följande:
    Dags att gå och sova. Natti tjejer!
    Natt natt!
  • Raihana
    isako skrev 2009-07-13 00:44:50 följande:
    Tycker du? Det var en bra idé faktiskt! Får ta han till LLM sen så får han själv shoppa loss. JAA o det är sååå tråkigt juh! Isak är INGEN grå kille precis Ja det gör vi med o Isak är verkligen en underbar kille som också tror på sig själv o bryr sig inte om de andra killarna. Men vändpunkten för mig kom häromdagen när de hållt fast honom ett par killar o försökt dra av honom byxorna då han hade sina rosa frotte knickers från Lindex på sig... Vad göra liksom? Jag gick ner o hotade dom till livet typ. Letade upp varende en jävel av de små h*r ungarna även de som var hemme o gormad o skrek...
    Ja, mörklila, rött, vinrött. Men F*N han ska väl kunna ha vad f*n han vill på sig!
    Nu blir jag förbannad!!!! Sånt där stör mig till tusen, att man inte kan få vara, prata se ut, klä sig hur man vill etc. etc.
    Go 4 IT!! Ge dom vad dom tål, ouppfostrade snorjärsar!
  • Raihana
    isako skrev 2009-07-13 00:50:31 följande:
    haha Ja alltså jag var så arg så jag skakade. svor på arabiska svenska om vartanat. Den ena pappan till två av ungarna bad mig att lugna ner mig o då började jag svära på honom med på arabiska att han inte kunde uppfostra sina barn osv osv. hahah Men just då var det mindre roligt. Nu när ungarna ser mig på gården springer de i förväg IFALL det är dem jag är ute efter Stackars barn..
    Ja, tyvärr är det ju barnen man blir rabbiat på, när det egentligen är föräldrarna man vill ge en omgång......
  • Raihana
    isako skrev 2009-07-13 00:56:26 följande:
    Ja hahaha Stackars Anil Men den ena pappan försökte skälla på honom för "mitt uppförande". Anil sa till honom att antingen tog han själv av sig byxorna (mitt på tågstationen) eller så skulle han göra det åt honom o se hur kul han tyckte det var...Behöver jag säga att ingen kommenterade mitt utbrott mer... ?
    *ASG*
  • Raihana
    Buttelina skrev 2009-07-13 00:59:14 följande:
    nää fasiken tjejer jag skulle ju lägga mig tidigare ikväll så bra gick det Natti natti på er
    Nattis!!
  • Raihana
    isako skrev 2009-07-13 01:00:37 följande:
    Ja han är bra min gubbe. Speciellt idag haha fått shoppa Odd Molly
    Najs!! Alltid kul med hopping! Fick inte han ngt stackarn?
  • Raihana
    isako skrev 2009-07-13 01:07:56 följande:
    Nej enligt honom gjorde han inte det, men han reagerade liksom inte ens när jag berättat vad dom gjort?! Jag hade blivit skogstokig o stängt in Isak på rummet i ett år eller två Nej *suck* Försökte få honom till att köpa jeans idag men det gick faninte. Han HATAR shoppig!??! Knas!!
    JA, jag blir förvånad ibland att föräldrar inte regerar när deras barn gjort ngt.
    Eller så bankar dom skiten ur dom när dom kommer hem

Min make hatar också shopping, fattar inte. Helt obegripligt!
    Jag handlar hans kläder, annars skulle han gå naken, inte mig emot men men....
  • Raihana
    Smileycat skrev 2009-07-13 01:08:00 följande:
    Nee, nu MÅSTE jag sova.. har ju varit trött typ hela dagen egentligen ju! Så god natt på er
    Nattis!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14