Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-10-03 12:34:59 följande:
    det har säkert med barnens pappa att göra..
    Det är just det som oroar mig...
  • Zvartaliljan
    Stormis skrev 2009-10-03 16:40:59 följande:
    Kikar in från Norge før att titta på alla mina fiiiiina klæder . TUSEN TACK!!! Har inte hunnit kolla tillbaka i texten, hur var priserna? Høgre eller samma som førut?
    Nää jag är inte alls avis på den där velourklänningen....inte alls....

smultron - {#lang_emotions_demon}
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2009-10-03 16:55:44 följande:
    liljan: uuunderbar kombo på maia!! den sista bilden var bara för go
    Tack Hon gör såna miner varje gång jag tar fram kameran nu
    Vi var på väg till simhallen så hon var SÅ lycklig när jag tog den bilden
    Smultronhjärta skrev 2009-10-03 16:55:53 följande:
    Förstod att jag behövde va snabb på den
    Men åhhhhh vilken storlek är det då? Jag får väl boka den till nästa då efter Lova För jo, det är en tjej o ingen Pedro
  • Zvartaliljan
    Smultronhjärta skrev 2009-10-03 16:56:52 följande:
    Klart Pedro behöver ha underbara orange miniapple
    ja hmm... kom fram till att Lili skulle bli väldigt söt i den o sen Me&is rosa hängselbyxor med orange hjärta över {#lang_emotions_tongue_out}
  • Zvartaliljan
    Smultronhjärta skrev 2009-10-03 17:01:22 följande:
    Åh det låter som en fin kombo..Kanske behöver jag ha dessa hjärtanbyxor trots allt då Har ju många orange miniapplesuits på lager..
    JAAAA du måste ha dom till Lova!! De är ganska stora i storlek 50/56 är mer som 62 tycker jag.
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2009-10-03 17:21:30 följande:
    ÅHHH hittade äntligen en fin kombo med kameleontbyxorna, katvigs turkos/gröna tröja. Precis samma turkosa! Ni får ha en trevlig kväll tjejer, nu ska vi ha kalas här hemma!
    Detsamma. Grattis på födelsedagen förresten {#lang_emotions_cheers} (= saft )
  • Zvartaliljan
    Smultronhjärta skrev 2009-10-03 17:47:44 följande:
    Vet inte men den är suuuuperfin..även den gröna med grodor är skitfin. Jag höll på att köpa en sådan i stl 110/116 bara för att den var så fin
    åhh varför gjorde du inte det då, den hade jag gärna tagit {#lang_emotions_cry} Hittat en för 300dkk men så frakt på det...är den värd det tycker du? Den gröna med grodor alltså. Maia vill ha den eller den med kaniner...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14