Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Smultronhjärta skrev 2009-10-03 17:53:52 följande:
    Oj hoppsan det var dyyyrt Men visst den är superfin och i tjockt svettistyg med halvt omlottknäppning fram..Framförallt gillade jag att grodorna är broderade.Dock finns det nog risk att den blir blekt av tvätt snabbt... Jag hade hoppat och sparat pengarna till Molo..även om du inte kan ta dig dit personligen så gissar jag att dina pengar kommer hamna där ändå
    haha ja men min bak är faktiskt bokad i en bil dit {#lang_emotions_embarassed} Planerar att min svanskota ska vara lagom läkt till November...o så får jag ta med en kudde att sitta på
    Annars är pengarna inbokade i Everlonns ficka iaf
  • Zvartaliljan
    nikki2006 skrev 2009-10-03 18:48:49 följande:
    Oj tjejer jag har glömt att berätta att prinsen handlade på donkan i förgår
    Roligt med sånt besök

Hörru, vad gör du den 13? Då ska Everlonn o jag med barn ner till Malmö Jag ska göra 3D-ultraljud {#lang_emotions_laughing}
  • Zvartaliljan
    nikki2006 skrev 2009-10-03 18:52:42 följande:
    Jag är ledig, åhhhh får jag också komma. Hade varit superkul ju
    du får ta o bjuda in dig själv till Butte tycker jag O orkar hon inte med fler så får vi väl träffas innan Måste ju få träffa dig igen o dina sötisar
    Tasha78 skrev 2009-10-03 18:53:40 följande:
    ska du göra det på emma ultraljudsklinik
    Japp!
  • Zvartaliljan
    Tasha78 skrev 2009-10-03 19:30:29 följande:
    Ja jag gjorde 3D ja alla var trevliga det är som en avnlig lägenhet så man ringer på dörren och sedan satt man i väntrummet och där fanns godis kakor och annat och rummet var så fint med tända ljus och en stor platt tv där man såg allt och barnmorskan var så noga och kollade allt och vi frågade om kön så dte kollade hon också
    Var det lätt att se könet? Har du kanske någon bild man kan få se därifrån? *längtar*
    Så du tyckte det var värt pengarna då? Här tillkommer ju resekostnad för oss också så det blir ju ganska mycket kosing...
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2009-10-03 19:38:24 följande:
    liljan o loppan Åååh va spännande med ul:et, jag lovar, det är en SNOPP! Jag hade hoppats kunna klura på könet sist jag var på tillväxt ul men när hon mätte i dom regionerna så satte hon sej framför skärmen så att jag inte kunde se. Ok att dom har som policy att inte berätta men man kan väl få klura lite själv iaf? Får väl hoppas på en snällare bm nästa tillväxt ul.
    Är det en snopp så kommer jag iaf att gå därifrån i chocktillstånd Kommer nog be henne titta extra femtielva gånger bara för att vara säker

Men vadå, taskigt o sätta sig framför skärmen så {#lang_emotions_surprised}
  • Zvartaliljan
    MalinEddie skrev 2009-10-03 19:59:06 följande:
    Hej! Vet ni hur molo är i storlekarna när det gäller ytterkläder? Funderar på att köpa en overall till min tjej..
    Hur lång är hon?
    ängeln83 skrev 2009-10-03 19:59:57 följande:
    Hur kommer det sej att du är så säker på att det är en flicka? I know it`s a snopp Ja men eller hur, jag blev verkligen sur, hur kul var det att ligga där och kolla i taket i typ 10 min?
    För att oddsen i vår släkt ligger på en pojk var 35e år, var 10e unge O han föddes i Maj Så hela släkten blir nog chockade om där dyker upp en pojk till så tätt
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2009-10-03 20:04:11 följande:
    Oooj, lustigt att det kan bli sådär ju. Men då är det ju hög tid att bryta den trenden nu ju
    ja haha kanske slutar med att jag får 5 pojkar på raken nu Motsatsen till vad mamma fick
  • Zvartaliljan
    trolltriss skrev 2009-10-03 20:05:02 följande:
    stora! MIN tjej har krypit ur näst intill alla 104 kläder nu, har stl 110... men overallen sitt fortfarande bra i stl 98... en polaris har hon,
    beror ju på årsmodell och färg...så det stämmer inte alltid. Maia är 95cm lång och i årets overaller behöver hon 104, i de äldre kan hon ha 98
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14