Vi som shoppar danska barnkläder del 14
Butte - Är 28dkk i frakt ok för klänningen? Ska jag godkänna det?
Butte - Är 28dkk i frakt ok för klänningen? Ska jag godkänna det?
Sitter här i ett knarrande kolsvart gammal hus mitt ute i skogen med vinden som tjuter runt huset hela tiden...o sambon är inte hemma...Maia skakar i famnen på mig...sprang över till grannen i mörkret o lånade en tändare för att tända de två små ljus jag lyckades hitta....snacka om att man inte är beredd på sånt här...vill ha strömmen tillbaka NU!!
Jaha nu dör snart datorns batteri också...o mobilen är nästan helt urladdad...jag HATAR detta!! sambons nästa buss hem går 22.37...tror inte jag kan somna...ni tycker säkert jag är löjlig men jag tycker det är jätteläskigt o vara utan ström...här är så kolsvart o så värsta stormen utanför som får hela huset att knarra...
Godmorgon!
POWER TO THE PEOPLE
Strömmen kom tillbaka i morse *skönt*
Så går det när man bor omgiven av skog och 300 meter från havet...då blåser det REJÄLT och läskigt.
Maia somnade till slut vid 23-tiden när pappa kom hem. Hon var så rädd när det var kolsvart o vinden tjöt som spöken utanför.
F kom precis o pussade mig, då sa Maia "Nej pappa su får INTE pussa mamma, då blir du ju tokig!"
haha vad får de allt ifrån
Shoppas här något?
Åhhh salg salg salg...vill vill vill!!! Skulle vara kul med en sån träff som vi hade förra gången hos lillronya Jag kan erbjuda sängplatser här i Karlskrona...men kanske är lite åt fel håll för en del...