Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

alltså...bubblan svarar inte ens på sms...jag är väl nojig jag men jag blir orolig...vill bara höra ett "hej" så man vet att hon lever liksom...

Maia har precis somnat o jag är också helt slut...börjar bli trött jättetidigt om kvällarna nu.

Shoppar ni nåt? Jag har shoppat en småfolk fleecedräkt i strl.56 En grön med orange kantband och grodor i luvan {#lang_emotions_heart}

• Zvartaliljan
    solouniko skrev 2009-10-04 23:13:07 följande:
    Känns så kallt här uppe för att ha såna? En med älgar hade jag nog velat ha ändå iofs
    nää jag tycker de räcker bra även i minusgrader, annars drar man ju bara overallhuvan över Din lilla ligger ju dessutom skyddad i vagnen.
  • Zvartaliljan
    solouniko skrev 2009-10-04 23:17:36 följande:
    Ja iofs. Nu under hösten kanske det funkar iallafall, vintern blir nog kallt. Men då har vi ju lurvrånisen Vad har Maia för storlek? Undra om Milla drunknar i storlek 1?
    Maia har xs i den du visade, S i de flesta andra, M funkar men sitter lite för löst tycker jag. Hon har ju litet huvud, som en normal 1-åring typ. 48cm runt huvudet. Jag tror inte att Milla drunknar i minsta storleken.
  • Zvartaliljan
    malinkaunitz skrev 2009-10-04 23:41:58 följande:
    Men man kan ju undra vad det är för strl? det står 92-98 och sen 104 i texten?
    Det är en 104 men jag kan nog säga att den funkar från 92-98. Maia hade ju 86 i det mesta förra vintern men kappan funkade i 98 med lite uppvik i ärmarna. Kappan i sig är ju inte så lång så det gjorde liksom inget. Den passar Maia i år med men nu är den precis i ärmen.

JAg hjälper dig gärna med TS, svarade i din gb.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14