Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

isako skrev 2009-07-09 21:40:24 följande:
    Ohhh jag är också sååååå sugen på en bugga!! *suck* Men kan inte bestämma mig då flera har sagt att man nästan måste ha en annan vagn också och jag aldrig lär få ha mer än en för gubben.. Ja, förutom då kankse en paraplysulky eller nått.. Inboxar dig gumman. Och TACK sötnos för att du orkar med o kolla!!
    Nääää!! Varför skulle man behöva en annan vagn åxå??? Den är kanon på alla de sätt ju!! Snarare så att om man har en annan vagn så behöver man en Bugga
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Å alltså.. Vad ska man ha för luvar i höst om Bubblan nu ska börja dagis? Gillar ju de med luva men utan vill jag ha på dagis {#lang_emotions_undecided}

Ska man ta typ 2 med luva o två utan? Eller?

• RååSa BuBBlan
    Morty skrev 2009-07-09 21:48:31 följande:
    Helluuu i tråden. Ska man köpa lite rea eller satsa på bra höstnytt??? Vad tycker ni?
    Beror på va de e för smaskig rea
  • RååSa BuBBlan
    Raihana skrev 2009-07-09 21:49:26 följande:
    Jo tack, kände det på knickersen jag fick idag!!! Mn hiiimla fina var dom, som nya ju!! Lämnde omdöme osså såklart.
    Sorry {#lang_emotions_embarassed}
  • RååSa BuBBlan
    isako skrev 2009-07-09 21:52:21 följande:
    hahahah! Är det så? Jag är inte riktigt nöjd med Uj då hon är bortvänd o inget ordentligt sittläge. Miriam sitter o drar sig upp hela tiden. Hon tycker inte om att luta sig tillbaka i den. Ohhh Är det så?! Sååå sugen! Han heter Anil. Dock är det eg ett Indiskt namn som han fick då hans mamma antagligen tittat på för många Bolliwood filmer hahaha Ja vi är hemma. Kom bara kom!! Mycket dansk shopping kan jag dock inte bjuda på då Bombom har stängt o Krakel är enormt utplockat men lite annat kan vi nog bjuda på!
    Sätt ungen i en Bugga en dag å du är såld!! Varenda gång jag o Bubblan e ute så kommer nån fram o snackar Bugga  " å gud så bra hon sitter i den där"  " det ser ju ut som en bekväm fåtölj med hjul, va härlig vagn"  " jag måste åxå köpa en sån där vagn, du ser hur han sitter i den här (pekandes på en brontokärra med enorm sittplats)"

Ida hasade åxå omkring i sin UJ, å hon kom aldrig upp i rakt ryggläge vilket hon avskydde, i Buggan sitter dom verkligen som i enstol med ordentligt stöd på alla sidor!!
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-07-09 21:53:11 följande:
    jaa så gjorde jag
    Å du tog olika då? Typ som hemma lurvar o dagis lurvar? Då ska jag åxå köra så!!
  • RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2009-07-09 21:53:52 följande:
    Absolut....minst!!
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-07-09 21:57:24 följande:
    Men sluta nu, jag är redan supersugen på en ny cameleon till bebben men har ju been och en firstwheels så sambon låter mig inte köpa en cam också jag VILL!!!!!
    Vi ska absolut ha en cam till nästa bebis redan från start!! Du kan inte sälja den ena då? {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan
    isako skrev 2009-07-09 21:57:32 följande:
    Ohhh!! Vill verkligen ha! O jag som preciiiiiis beställt ny klädsel från toddler.. *suck*
    Oups!  
  • RååSa BuBBlan
    Morty skrev 2009-07-09 21:58:05 följande:
    Fundilerar FORTFARANDE på skorna. Blir knäpp på mig själv! Brukar inte vara så här velig. Sen funderar jag bl a på Cuba cars linne till Plutten. Eller så skiter jag i det och köper bara höst nytt.Det med skorna är ju att vi måste knyta dem och så. *jåååbigt* Men sen är de ju ursnygga. Har beställt lite nytt får väl se vad som dyker upp i shopparna här framöver också.
    Å men kööööp dom där skorna nu!!   seså.. iväg med dig!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14