Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Fantastiska Skatt skrev 2009-07-12 00:44:51 följande:
    naaw fick just sällskap av syrrans 6månaders här i soffan. Myyyysigt fast syrran ser inte lika nöjd ut iof oj, ja då förstår jag dig Tråkigt!
    haha stackars syrran då MYYYSIGT JU
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Raihana skrev 2009-07-12 00:56:02 följande:
    Ja, tragiskt hur barn kan vara. Min snart 4-åring kom hem ledsen från lekplatsen för att jämnåriga tjejer kallade henne tjock. Ööööh, ska så små ens veta sånt liksom.....Och hon ska börja på dagis om en månad
    nämen fyyy! ibland fattar man inte hur vuxna fostrar sina barn! isabel hade inte överhuvudtaget ens lagt märke till om en jämnårig är tjock/smal eller whatever...

fy
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-12 00:52:02 följande:
    va jag blev tjatig då Butte --- ja superdupermysigt!!! framförallt när han kommer upp som solstrålen själv och bara vill ha sällskap i sina disskutioner
    tjatfia där

åhh så gosigt *saknar*
  • Buttelina

nu måste jag sova tjejer har en massa som ska fottas och läggas in i datorn som sen så småningom ska ut på tradera...

kram på er

• Buttelina
    jojoa75 skrev 2009-07-12 10:23:18 följande:
    Gomorron!Har mailat smågryn nu ang muddjeansen, tycker def INTE att det är ok att vänta i en månad utan nåt besked alls... Betalade direkt, så det är ju tusan lääänge hon haft mina pengar utan att leverera... gränsar till bedrägeri..(sorry att jag tjatar om det, men är ganska irriterad)
    jag beställde kläder i början på juni.. 2 knickers och en tunika.
    velouren som jag ville ha fanns inte inne så det dröjde 10dagar.. men sen betalade jag och då tog det lite mer än två veckor.
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-07-12 10:29:39 följande:
    Åker in nu...väskan packad o klar. Lär väl få sitta där hela dagen o vänta på hjälp säkert. Jag hör av mig senare. kram på er och tack för alla råd.Kaffet gav henne i alla fall energi även om det inte hjälpte mot förstoppningen
    haha bra med energi
  • Buttelina
    jojoa75 skrev 2009-07-12 10:37:53 följande:
    hmm det som irriterar mig mest faktiskt är att hon bevisligen haft tid att sy annat o lägga upp i bloggen, trots att hon fått min betalning den 16/6 har hon inte sytt mina jeans eller iaf inte skickat dom..Sista mailet jag skrev nu så skrev jag att detta gränsar till bedrägeri och att det är grund för polisanmälan.Skrev att på tisdag vill jag ha pengar tillbaka eller jeansen skickade, annars vidtar jag åtgärder.nä fy tusan, nu är INTE rätta tiden att bråka med mig....Gott om tålamod har jag j-igt ont om just nu..
    oj ja det var ju inte så kul tycker mina grejer tog lång tid med... men inte sååå lång tid som dina! hoppas att du får dina grejer eller pangarna tillbaka!
  • Buttelina
    jojoa75 skrev 2009-07-12 10:56:51 följande:
    mm hoppas jag oxå. Inte några stora summor, men principen..
    ja håller med fullständigt!
  • Buttelina

vad säger ni tjejer:

ska jag köpa dalmatiner klänning eller knapptröjan med lång ärm till isabel??

eller ska jag kanske köpa småfolk katt tshirt och bil linne?

• Buttelina
    mortillsju skrev 2009-07-12 13:40:25 följande:
    Om du är lite inne på höst och om I passar i knapptunikan så skulle jag köra på den.
    ja hon passar toppen i dom fast eg är jag lite mer kär i modellen som är på klänningen.. men den är ju kortärmad {#lang_emotions_undecided}.
    Tasha78 skrev 2009-07-12 13:40:57 följande:
    va finns det fortfarande dalmatinerklänning
    jag knep visst en på rackamaja igår
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14