Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

jompa skrev 2009-07-31 18:15:27 följande:
    Så fin Hummeln var. Och cool biltröja oxå.
    Jaaaa, i love it, lila och fin

Biltröjan var också fin, oväntat för o vara Kappahl som jag annars inte gillar så mkt, förutom deras jeans då.
    LIAM
  • ängeln83
    lillronya skrev 2009-07-31 18:21:30 följande:
    Å vad mycket fint! Vad kostade den urcoola jackan?
    Den från HM? 179 kr tror jag.
    LIAM
  • ängeln83
    lillronya skrev 2009-07-31 18:24:41 följande:
    Ja från HM Bra pris!
    Absolut
    Allt där kändes så billigt när man är van vid typ Molos priser
    LIAM
  • ängeln83
    lillronya skrev 2009-07-31 18:29:02 följande:
    Ja det är roligt att handla billigt på HM eller lindex ibland.
    Verkligen, fast jag brukar sällan hitta nåt, så jag blev verkligen överaskad
    Brukar mest bli Lindex isf men dom hade inget fint just nu, men HM en massa. Stod och höll i en jätte fin hood med stars också, ångrar lite att jag inte köpte den också.
    LIAM
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-31 18:29:25 följande:
    Oki Bubblis room makeover Före va de rätt trååååkigt Vårt gamla tömda sovrum.. Bubblis provar nya bordet.. Å så här ser det ut nu Rosa, Vitt, Svart och grått ska det gå i.. Fattas en lampa, gardiner, golv o taklist samt dörrfoder o en matta
    ÅÅåååh vilken fint Bubblan rum
    LIAM
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2009-07-31 18:30:35 följande:
    shop.curiosa.dk/group.asp?group=390 Svea skall abolsut få den lila/gröna velour klänningen o tröja i råååååsa. Och ja.... typ allt för jag älskar dessa ränder.
    Lila/grön var verkligen super fin , en sån tröja måste Liam ha...o mössa såklart. Hoppas det kommer fler fina färger. Brun/vit och röd/vit känns lite trista, men den rosa var såklart super fin.
    LIAM
  • ängeln83

Morning girls.

Ååh så skönt och sova i sin säng egna säng igen, har sovit som en stock hela natten. Vaknade dock mycket shopping sugen så nu sitter jag lite lagom halv desperat och letar i shoparna
    Kikade just på nya Småfolk men där var det inte en endaste liten tröja som lockade {#lang_emotions_surprised}

LIAM
  • ängeln83
    jompa skrev 2009-08-01 09:37:14 följande:
    Hittade inte heller någon som jag kände att jag måste ha. Bra för då är det ett märke mindre att shoppa av. Nu har jag kvar MAT och Katvig. Kommer nog bli nån tröja från Katvig fast priset har stigit igen till mycket dyrt tycker jag.
    Jaaa, man får väl se det så O dessutom sitter ju nya Småfolk inget vidare på Liam så egentligen var det bra att det inte fanns några fina print

Gillar inte dessa prishöjningar, 279 kr för en Katvig tröja känns väldigt dyrt.
    Vet inte alls vad jag ska köpa för danskt till Liam, gillar ju inget från hösten direkt, förutom nån tröja med stars.
    LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14