Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

jojoa75 skrev 2009-07-25 20:05:04 följande:
    hmm men jag har sett att det kommer en mörkgrå/svart med gula kanter, en med lila o en med röda. De kanske inte har med alla i katalogen? Eller gud förbjude har dom bestämt att inte göra alla..
    Ja det vet man ju aldrig! Såg iallafall bara de gråa med gula och mörklila i katalogen..
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Buttelina skrev 2009-07-26 11:30:22 följande:
    vad har man för strl på en molo knapptröja med långärm till en 5åring? funkar 122??generellt då..
    Min kusin är fem år, ganska lång och smal. Hon har 110/116, i molo linnen har jag köpt 122. Annars tror jag 116 är en lagom storlek, men det beror väl på barnet..
  • solouniko

Jo det är svårt det där med storlekar! Jag köpte kläder till Amanda förra sommaren när hon fyllde 4, då hade hon 110. Nu är det 110/116 som gäller..

• solouniko
    FL Lisa skrev 2009-07-26 13:34:28 följande:
    japp den är snygg den!
    Söt Alvin i snygg overall! Du, ids du inboxa Sofias nummer? Ska till hertsön och tänkte passa på att spana in den rosa overallen {#lang_emotions_smile}
  • solouniko
    FL Lisa skrev 2009-07-26 13:41:14 följande:
    tack! Det kan jag absolut göra..tror dock inte att dom är hemma just nu...hon skulle iväg på middag hos sin pappa.Men jag inboxar numret så kan du ju höra med henne.
    Ok, tack! Nåja måste ju ha nummret iallfall förr eller senare {#lang_emotions_smile} Hoppas 68 räcker åt M hela vintern!
  • solouniko
    LJ2 skrev 2009-07-26 18:16:34 följande:
    min e 15 mån nu =)) o hon har som sagt ca 11,8 nu.. fast hon har ganska små fötter.. tror de andra hade stl 21 strax innan 1 år..
    Ok tack, skulle få köpa helt nya pärlplatteskor av en kompis för 200. Men det kändes så långt bort på Millas småfötter, så de åkte på T istället.. Men fiiina är dom!
  • solouniko

Imorgon ska jag äntligen beställa min bugga, och det blir en rååååsa har jag nu bestämt mig för {#lang_emotions_laughing} Med grå bas. Längtar tills den flyttar hem!

Jag har induktionshäll!

• solouniko
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-26 21:18:20 följande:
    Vad har du för grytor/stekjärn!? Detta e ju helt nytt för mej... min syster ska flytta hemifrån och eftersom vi ändå ska ha ny spis i dec i nya huset så tänkte jag sponsra henne med lite grytor, tror ändå inte mina går att använda... å sån wok panna, funkar de? Gjutjärnsgryta?
    Allt som är magnetiskt funkar! Testa med kylskåpsmagnet eller nått.. Vi fick ge bort några men de mesta funkade, tom gjutjärnsgrytan!
  • solouniko
    Morty skrev 2009-07-26 21:25:10 följande:
    Åhhh vad skojsigt med buggan! Bra val av färg! Man behöver lite färg som piggar upp under vintern.
    Jo precis, känner mig nöjd med valet tillslut.. Får väl köpa till Paul Frank sen om jag nu måste ha den också {#lang_emotions_tongue_out} Det bästa av allt är att jag köper buggan i våran molobutik, så jag får presentkort i butiken på köpet {#lang_emotions_cool}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14