-
oj har det redan gått 3 månaderRååsa Smurfen skrev 2009-08-13 11:03:28 följande:såg att BT var stängd har ni öppnat en ny ?
-
idag fick jag pippirånarluvan så söt den är
-
måste fråga er ni kan ju t lite bättre får man verkligen skriva i en annons att man inte säljer varan under ett vist pris men vad händer då om varan inte uppnår priset
-
jag var sugen på en auktion men så läser jag säljarens beskrivning längst ner och då står det säljer inte under ett pris så det är därför jag frågar då är dte ju inte lönt att buda
-
nej, nej det är inte jag som har skrivit så det finns en auktion ute som står så som jag ville buda på men nu tänker jag inte göra det
-
woow vilken vacker kaninkjol att man inte viste om molo på den tiden
jag har en fråga rånarluvor kommer dom bara till hösten -
måste ta och förnyja plus någon dag allt känns så konstigt utan plus
-
jag hade köpt den om du är förälskad annars kanske du bara ångrar digZvartaliljan skrev 2009-08-19 21:06:54 följande:har hittat en underbart ljuvlig dunkappa på trendsales...men om jag budar så blir det 830sek inkl.frakten...för mycket tycker ni?? Nypris på den är typ det dubbla...o den är i nyskick. Men det blir ju liksom som en "finkappa". Åhh kan inte bestämma mig men är sååå förälskad i den
-
woooooooooow fanns det rånarluva med kossor
-
det har verkligen åskat mycket denna sommaren och det regnar ju hela tiden och jag som skulle ner till ica och handla av den billiga lastbilen som kommer nu kl 10