Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-29 21:49:30 följande:
    Nope! Mailade cillen o sa att de va ingen brådska   *gubben har semester vettu* Tycker de sitter uruselt när barnen e småttisar, däremot på större med lite mer styrsel i armen när man sätter på dem sitter de bra tycker jag
    Men vad bra, då kanske man kan köpa såna i år då
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan

god morgon!!

Möttes av ett trevligt mail  idag, har visst kommit lite av plaggen jag beställt från mysgrodan, kul!

• Busbellan

Hur går det på T nu egentligen?
    Är det läge att lägga ut lurvar än? Eller bör man vänta till slutet av augusti?
    Har sett att det redan finns en hel del overaller ute nu, går de bra redan nu?
    Har även endel långärmade och sånt som ska säljas. Skulle vilja ha in lite pengar nu, men tror ni man får mer i slutet av augusti?

• Busbellan
    solouniko skrev 2009-07-30 08:54:23 följande:
    Förresten.. Vad gör man om man inte får in sina pengar efter 5 dagar? Har mailat några gånger men ej fått svar och inga pengar heller. Hur länge ska man vänta? Lämnar man neg sen och lägger ut auktionen igen då? *Nybörjare*
    jag brukar vänta lääänge. Undviker in i det längsta med att ge negativt.
    Funderar just nu på att ge mitt första negativa på T, nu är det jag som är köparen på den auktionen, men vi har ett problem som inte är löst.
    Den auktionen gick ut 6/6 så det är ju snart 2 månader sen
  • Busbellan
    lillronya skrev 2009-07-30 09:20:59 följande:
    Hej i tråden!
    hej hej
  • Busbellan
    Morty skrev 2009-07-30 09:31:20 följande:
    Vad var det som hade kommit? Jag väntar ju bara på en pusseltröja. Får väl se när jag kommer hem om den har anlänt till mysgrodan.
    Nej, den har inte kommit, den kan jag nästan lova för den väntar jag också på
    Det som kommit av mitt var svart stjärntunika med turkos kant och blomleggingsen
  • Busbellan

Åh, vilka fina hummeloveraller!!
    Hur ska jag kunna välja mellan den cerisa och den lila.
    hade den lila varit lite ljusare hade det absolut blivit den, men nu vet jag inte

• Busbellan
    Tjollabolla skrev 2009-07-30 15:09:34 följande:
    Nu ska vi ju inte den cerisa, men jag hade med velat ha lite mer klarlila... Helst den från förra året!
    Ja, en i förra årets färg hade inte varit fel

Detta årets lila var lite väl mörk för min smak tror jag, hade velat se dem live
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14