Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

1 och 1 är 3 skrev 2009-07-26 21:27:11 följande:
    Fy va smart!!! De måste jag testa!
    Ja, det är jättbra faktiskt. Fick det tipset någonstans.. Vi har förresten också rätt mycket från IKEAs +365 serie, funkar perfekt!
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Incommunicado skrev 2009-07-27 15:35:59 följande:
    retro ni talar om - är det winterblossom? den är ljuvlig, hoppas på en tjej i magen så jag kan köpa. Annars blir det nog en killpyamas iaf el så. Pixiekids svarade nyss iaf att de hade semester förra veckan så mitt paket skickas idag.
    Jo, det är winterblossom. Den är helt underbar, speciellt IRL! I looove it
  • solouniko
    Incommunicado skrev 2009-07-27 15:49:55 följande:
    ja den är tjusig. Lustigt att så många dissade den ibörjan, det äter de nog upp nu! Winterblossom står på shopinglistan om jag får tjej, även lilarandig velourklänning från Katvig. Hmm de är nog snygga ihop...Får jag en grabb så är det mer av Molos nya kollektion som skall köpas, mera cuba cars också t ex. Avvaktar 5/8 och könsUL.... *seg väntan*
    Ja verkligen! Den och rosesky gillade jag mest från början, nu gillar jag nääästan allt {#lang_emotions_dreamer} Åh vad spännande med köns UL! Nästa gång (om det blir någon dvs) vill jag nog veta kön.. Nu sist var det en överraskning och det är ju kul det med, men då har man ju provat på båda {#lang_emotions_tongue_out} Visste ni att Damien var en pojke?
  • solouniko

Tasha - Vilken sötis hon är {#lang_emotions_laughing}

Här var det dött.. Och jag är uppe med tuppen, vi ska ut till skärgården och fira min farmor som fyller 80 idag. Måste väcka Milla, hon är inte så värst morgonpigg. Min lilla tröttmössa! Ha en trevlig dag {#lang_emotions_sunny}

• solouniko
    kexchoklad skrev 2009-07-28 22:44:26 följande:
    Ja, precis nu får de väl skynda sig lite Jag har köpt ett par byxor åt Elias i Luleå som jag måste åka och byta. Jag tänkte vänta tills lurvarna kommer så kan jag kolla in de samtidigt. Jag orkar ju inte fara bara för att lämna tillbaka ett par byxor. Det skulle bli dyra byxor isf.. Någon som vet när det kommer något höstnytt från Småfolk förresten?
    Jo det hade blivit dyra byxor {#lang_emotions_laughing} Jag hoppas att Sofia hör av sig när lurvarna kommit, fast hon har väl "semester" tills på måndag iallafall.. Hur mycket semester man nu har som egen företagare, hon är ju ändå där var och varannan dag {#lang_emotions_tongue_out} Åh jag vill att min bugga ska komma NUU! Visst skulle hafva sluta med småfolk förresten? Katvig också tror jag
  • solouniko
    kexchoklad skrev 2009-07-28 22:54:37 följande:
    Ska de sluta med Katvig och Småfolk? Vad tråkigt. Då har de ju inget kul kvar... Jag pratade med den andra som jobbar där igår, och hon sa att hon skulle höra av sig när lurvarna kommer. Jo Sofia verkar vara där jämt så någon riktig semester kan hon ju knappast ha.. Vill också ha en bugga men vi använder nästan bara syskonvagnen så det skulle vara väldigt onödigt. Får du vänta länge på buggan förresten?
    Joo, hon sa nått om att det var för dyrt.. Ida T ska hon ju också sluta med. Ja annars kan du ju hitta mumin och tummen där {#lang_emotions_wink} Haha. Inte för att jag sörjer direkt, brukar nästan aldrig handla där..

Lite semester har hon nog fått ihop iallafall, men det är väl så att vara "egen" antar jag. Aldrig ledig. Ja kanske lite onödigt om ni bara använder syskonvagnen. Leveranstiden är 6-8 veckor och jag beställde igår, men det kan ju gå fortare. Sålde även teutonian igår så nu är vi utan, oops! Men vi har en sulky som hon får åka tillsvidare iallafall. Det blev en rååååsa!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14