• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • saturnina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-11 19:36:11 följande:
    Vanligt linne, inte de smala axelbanden
    Jag tycker du ska ta bebistunikan 92 och testa en knapptröja 104, annars kanske du ångrar dig, de är ju så fina.

Min lilla är ju som Bubblan i figuren, har inte kunnat ha knapptunikor eftersom hon drunknar - jag hoppas hon ska växa till sig lite på bredden och köpa på mig några knapptunikor.

Lite bodybuilding i höst kanske?

& leggings.
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-11 19:39:48 följande:
    Hm.. Nä 104 känns rätt långt bort egentligen de åxå.. Kanske nästa sommar eller höst.. Å men en liiiiiten växalåda då, verkligen jätteliten!!
    OK pyttigt liten då. Jag tror nog jag är rätt unik här som inte har några växalådor alls
  • RååSa BuBBlan
    Stormis skrev 2009-07-11 19:37:21 följande:
    Hej!Försvann mitt inlägg???? Testar igen:
    Det stämmer!

Du ska betala porto igen, dom har helt rätt..
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • mortillsju

Idag provade S specerosen....och tro det eller ej men den var så fin på. Jag som inte ens gillar printet

• RååSa BuBBlan
    saturnina skrev 2009-07-11 19:41:47 följande:
    Jag tycker du ska ta bebistunikan 92 och testa en knapptröja 104, annars kanske du ångrar dig, de är ju så fina. Min lilla är ju som Bubblan i figuren, har inte kunnat ha knapptunikor eftersom hon drunknar - jag hoppas hon ska växa till sig lite på bredden och köpa på mig några knapptunikor. Lite bodybuilding i höst kanske? & leggings.
    Å men den ser hemskt stor ut nu när jag kollar närmare {#lang_emotions_undecided} Tunnis Bubblan skulle se ut som en tältpinne i den

Nä allt i 104 åker nog och absolut 110..

Tack tjejer för tänket!! {#lang_emotions_kiss}
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • LJ2
    mortillsju skrev 2009-07-11 19:41:02 följande:
    Absolut. Jag fick in mer förr när jag köpte mer, men nu har jag mer balans i inköpandet och då sliter vi ju på kläderna mer. Men lite kommer ju in. Jag brukar kunna sälja förra vinterns vinterkläder samt några inneplagg och på så vis sponsra ytterplaggen för vinter som kommer. Det känns ju rätt bra måste jag ju säga.
    så gör jag med
    säljer av i princip ALLA barnkläder nu då jag e färdig med minn barnafödanade.. (även om man ibland skulle vilja ha en liten för det finns såå många fina små suitar ) men men, 3 får räcka..
    när jag e som mest aktiv så köper jag nya innekläder för de gamla..  inte många kronor man behöver lägga mellan.. o så e jag snål o brukar köpa nästa vinterkläder på rean som är i jan.. då är det nästan gratis ju =))
    * 3 underbara busfrön *
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-11 19:39:48 följande:
    Hm.. Nä 104 känns rätt långt bort egentligen de åxå.. Kanske nästa sommar eller höst..Å men en liiiiiten växalåda då, verkligen jätteliten!!
    haha du är så söt gumman...klart du ska få ha en liten växa låda. {#lang_emotions_laughing}
    Nu bloggar jag här igen :)
  • LJ2
    mortillsju skrev 2009-07-11 19:43:45 följande:
    Idag provade S specerosen....och tro det eller ej men den var så fin på. Jag som inte ens gillar printet
    ohh.. den har jag planer på att ev köpa till lillan.. men e lite tveksam ju..
    men är den finare på så .. :D
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14