• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Buttelina
    Everlonn skrev 2009-08-23 23:07:47 följande:
    Vill oxå ha en liten till Vågar man risken tro?
    risken??
    Duntoffla skrev 2009-08-23 23:08:12 följande:
    Haha...ja varför inte? Det kan man undra. Själv då?
    vad var det för svar är ni sugna på en till? ja bakar inte för att gubben inte är redo ... ÄN
  • Raihana
    Zvartaliljan skrev 2009-08-23 23:06:41 följande:
    Ja jag ska ju ha 5 månader kvar men gissar snarare på 3-4...men även det känns läääänge nu när man vill snusa bebis NUUUUU!!! Får nog ta en tripp hem till syrran snart...
    Låter som en bra idé! Har ingen bebis att snusa nu. Min Mini är minst av alla som har barn just nu...
  • Preggi

Vilken liten sötnos i BT. Man blir ju inte ett dugg bebissugen när man ser såna bilder...

Duntoffla skrev 2009-08-23 23:08:12 följande:
    Haha...ja varför inte? Det kan man undra. Själv då?
    Hej! Det var inte igår. Allt bra med er?
    Stolt mamma till Philippa -05 och Matilda -06
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-08-23 23:09:16 följande:
    JA det tycker jag! Tror nog du kan klara det en gång till...och de skulle väll hålla NOGA koll på dig då??
    Mmm OM det skulle bli nåt alls, har ju inte så lätt att BLI gravid..sen är ju det tydligen väldigt riskfyllt...risken att gå sönder innifrån låter ruskigt läskigt...(sammanväxt i buken för den som undrar )
  • H I L L A

Åhhhh såååå söt liten smultronbebis!!!!!!!!!!!!

• Buttelina
    Everlonn skrev 2009-08-23 23:11:22 följande:
    Mmm OM det skulle bli nåt alls, har ju inte så lätt att BLI gravid..sen är ju det tydligen väldigt riskfyllt...risken att gå sönder innifrån låter ruskigt läskigt...(sammanväxt i buken för den som undrar )
    ahh jag var en av dom som undrade

Jobbigt men hade du blivit gravid så måste de ju hålla dig under uppsikt
  • Milliz
    Raihana skrev 2009-08-23 23:04:52 följande:
    Den som ändå bara hade några månader kvar....avis! Kom just ner efter mina mutförsök hos maken, sitter å surar nu! Måste tröst hoppa ngt!!!
    Jag har gjort många mutförsök, men M tycker att två räcker gott och väl.. Jag håller inte med honom, men får väl acceptera det.. Jag kanske också har rätt till lite tröstshopping
    Elias 070202 Ella 080920
  • Zvartaliljan
    mm förstår dig om du inte vågar...men du klarade ju det med bus så chansen finns ju att du klarar det igen. Annars kan man väl bara hoppas att det blir lagligt med surrogatmammor i Sverige...det vore väl något för alla som är i din situation. Fattar inte varför det fortfarande är olagligt i ett sånt land som Sverige som brukar vara öppet för så mycket.
    Älskade lilla Maia 060528 och syskon 100125
  • Raihana
    Milliz skrev 2009-08-23 23:12:58 följande:
    Jag har gjort många mutförsök, men M tycker att två räcker gott och väl.. Jag håller inte med honom, men får väl acceptera det.. Jag kanske också har rätt till lite tröstshopping
    Jag lyckades ju övertala till att vi skaffade 3:an, men 4:an sitter låååångt inne hos maken.....får muta ordentligt, men försiktigt i höst.
  • LJ2
    fy ..
    vet när du va här att ni pratade om bebis då ju..
    jag skulle nog ändå inte vågat i ditt läge.. läkaren vet ju vad han/hon pratar om.. med tanke på att de pratade med dig så tidigt efter förlossning..
    du skulle aldrig förlåta dig själv om det hände nåt..
    men längtan kan jag förstå.. *inte heelt med tanke på hur kämpigt ni hade det* men vet VAD man längtar till ändå.. har iaf gått några mån o väntat på att få plus..
    men skulle inte vågat, men det e jag det..
    {#lang_emotions_flower}
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14