Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

ängeln83 skrev 2009-08-08 11:00:59 följande:
    Jaaa, verkligen urdumt.98 är lite i största laget till Liam men sitter bättre än 92 iaf, om man inte vill att han ska gå runt och visa magen då
    ängeln83 skrev 2009-08-08 11:01:30 följande:
    Såhär sitter 92:an på Liam, fast den är säkert kortare nu, tror detta är från i våras nångång.
    Ja den är nog för kort nu då? och han har ju verkligen inte någon kalaskula som gör att den åker upp och blir för kort liksom
  • Fantastiska Skatt
    lillronya skrev 2009-08-09 22:05:20 följande:
    Nej det är ju bra!
    Hej gums!
    Jag har inte glömt bort dig men kom aldrig hem igår efter jobbet - varit iväg hela helgen. Ska fixa om bara trollungen somnar någon gång!

Go'kväll töser
    Skulle äntligen få tummen ur och slänga ut massa på T så har jag glömt kamerasladden
    Så nu sitter jag här och försöker vara tys som en mus medans sambon försöker natta nattugglan....

Händer nåt kul ikväll då?
  • Fantastiska Skatt

RååSa BuBBlan skrev 2009-08-09 22:14:00 följande:

hej sötis kom just in så vet inte om det är nå skoj på G här inne
    Tjeena!! Hur är det med dig och sötaste bubblan?
    Ööeh, går bra på T nu, ska vi byta T konto??
    lillronya skrev 2009-08-09 22:14:09 följande:
    Aha!!! Så kanske det är!

Ingen fara! JAg hade själv glömt bort det.
    Hahaha okej
  • Fantastiska Skatt

RååSa BuBBlan skrev 2009-08-09 22:23:43 följande:

Det är helt oki med oss serru   Lite svettiga i denna värme bara Nja.. tror fasiken jag behåller mitt T konto   *himla fint konto*
    Rackarns också va du e trååkig
  • Fantastiska Skatt
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-10 16:47:17 följande:
    Nån som kan rekomendera nån bra LITEN stad max 20 mil från Sthlm? Hus vill vi ha och inte snordyrt helst!! Skolor måste finnas upp till årskurs 9, gärna lite lantligt o lungt..
    ärsch, 20 el 34 spelar ingen roll va? Du får komma till sköna Värmeland

Skönt att ni pratat ordentligt nu, låter som ni kommit till en bra lösning tycker jag.
    Fiffa5 skrev 2009-08-10 16:42:43 följande:
    En OT fråga men... när ni lägger ut bilder på T. Sitter ni då o förminskar varje bild så att den inte ska ta så mycket tid att laddas upp? Hur gör man det enklast isf?
    Förminskar till 50% i paint
  • Fantastiska Skatt
    melizza skrev 2009-08-10 17:12:26 följande:
    kan jag kräva pengarna tillbaka eller iaf tillgodo eller??
    Har du inte fått kläderna så ska du absolut ha pengarna tillbaka (om det är det du vill) Är plaggen slut på sidan nu så hon inte kan skicka nu??
  • Fantastiska Skatt
    Therese1981 skrev 2009-08-10 17:15:58 följande:
    tror ni man får byta stolek på matador.....???? har mailat men ej fått svar,behöver ju 74 isf 68.
    dom kan vara lite sega på mailen, men du kan nog byta utan bekymmer
  • Fantastiska Skatt
    JuliaochNelly skrev 2009-08-10 17:25:54 följande:
    Jag hade krävt pengarna tillbaka av henne. Hon missade en vara utav min order 1 gång och sen påstogs hon ha skickat den 2 gånger ingen vara kom och hon slutade svara på mejl så jag åkte dit och fick en ny vara. Och då berätta hon för mig att hon hade massor av paket som kommit bort. Detta var dock 4 månader sen.
    men vad är det för sätt att sluta svara bara för att man skickat
  • Fantastiska Skatt
    JuliaochNelly skrev 2009-08-10 17:31:02 följande:
    Alla får ju ha en åsikt och hon är väldigt trevlig när man är där, men ja jag har lite svårt för henne. Hon ändrar sig hela tiden och antigen så har hon dålig koll eller så bryr hon sig inte.
    Ja jag har aldrig träffat henne så jag säger varken bu eller bä, tyckte bara det lät lite "lustigt"

Dags att runda av dagen och grilla *mums*
  • Fantastiska Skatt

Ni som haft en del på T det senaste, hur verkar det nu vågar man köra 1 :- utrop på t ex Molo eller är det bar ahöga utrop som gäller?
    Molo tickar på rätt bra på nu va?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14