Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

lillronya skrev 2009-07-13 00:07:00 följande:
    Smart!!Måste nog kopiera din idé där! JA det är svårt. Använder du det ärvda till henne? JAg är superdålig på det om det ska sparas först.
    ja jag har märkt att typ minst 50% av det som åker på t köps av nån här inne
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Raihana skrev 2009-07-13 00:10:11 följande:
    Butte: Plz får jag komma in till dig?
    oj är inte du inbjuden såklart du får!
  • Buttelina
    snigelina skrev 2009-07-13 00:08:52 följande:
    Smart! Så ska jag också göra
    jaa gör det
    lillronya skrev 2009-07-13 00:11:44 följande:
    Jaha. DÅ är det ju ännu smartare!!Ska ordna med mitt med sen när mina besökare har åkt hem.Har besök av min syster med pojkvän och liten pluttdotter.Köpte presenter till henne på salgen. En norgebody och en suit med änglar.Visste inte om de gillade molo eller ens visste vad det var. De bor i norra Norge.Det visar sej att de känner till märket och gillar det. Det finns dessutom inte att köpa där de bor så de blev superglada!
    ja eller hur

GUD vad kul att presenterna var uppskattade! jag hade blivit galet glad för så fina presenter
  • Buttelina
    lillronya skrev 2009-07-13 00:16:50 följande:
    Vad bra med såna fynd att stoppa direkt i nästa garderob. Ja alltså, molo blir ju oftast uppskattat även om man inte känner till det. Men om de man ger till verkligen VET vad det är de får upskattas det oftast ännu mer.
    ja visst gör det ! KUL!
    snigelina skrev 2009-07-13 00:16:52 följande:
    Jaa, en Norge-body liksom.. som jag drömt om sen Stella var liten.. buhuuuu..
    ja fiina!! jag ångrar att jag sålde bias fina suit hade velat spara den!
  • Buttelina
    Smileycat skrev 2009-07-13 00:17:59 följande:
    Butte- jag vill oxå ha GB inlägg ! Annars får jag smyga in till Ronya..
    fixat
    snigelina skrev 2009-07-13 00:18:40 följande:
    äsch, smyg in till ronya du bara, det gjorde jag utan att be om lov
    haha
    Raihana skrev 2009-07-13 00:22:03 följande:
    Jag jag har setat här och gråtit i flera dagar nu.....
    jamen jag förstår din stora sorg känns det bättre nu
  • Buttelina
    Smileycat skrev 2009-07-13 00:23:44 följande:
    Gaah, jag blir galen vill ah suits ju Och Ebba som är i princip blöjfri, så de snarare kommer åka härifrån!Tänker inte köpa o spara 92or nu till Liam, han har lixom precis 68 nu
    haha kom igen nu asg
  • Buttelina
    jojoa75 skrev 2009-07-13 00:28:28 följande:
    smyger lite i kulisserna idag.. inte redigt på humör..
    har smågryn hört av sig?
    Smileycat skrev 2009-07-13 00:28:33 följande:
    Åhh, jag är kär i turkosa med svarta o gula stjärnor, och hans body är för liten nu så din 92a är ju sååå lockande men det får nog vänta för länge.. Åh sen turkosa lurven, eller Alla vill jag ha Vad du frestas ju!HUr är lammen i 92? liten? Ebba kan ha baby 92 i vissa bara..
    haha ja dessa dilemman jag upplever inte lammen som små.. större än de randiga tröjorna jag köpte av dig
    Raihana skrev 2009-07-13 00:26:15 följande:
    MYCKET bättre!
    Raihana skrev 2009-07-13 00:32:37 följande:
    Du är så välkommen ändå! Åååh, vad jag ville ha garnbody suiten, men ingen växa låda!!! Du kan inte krympa den till 80-86?
    jag kan tumla den lite uuunderbara garnbollarna *älskar*
  • Buttelina
    jojoa75 skrev 2009-07-13 00:39:12 följande:
    smågryn har inte hört av sig, nä.. men har iofs glömt att messa henne Åkte till Båstad med kidsen, spelade minigolf, badade i havet o hade vattenkrig med två vattenslangar Nä inte på humör för att jag är lite lessen, det kommer oftast nu när barnen lagt sig. Har förlorat en kollega som även var en god vän.
    åh är det därför du är ledsen kramar!!
    Smileycat skrev 2009-07-13 00:39:22 följande:
    hmm  hon kunde ju ha tröjorna, de var en aaaningens litelite på gränsen o bli korta i ärmarna, men hon passade inte så mkt i just de ränderna..Men lamm Har en suit i 74 bara (och en minbody typ)..
    {#lang_emotions_dreamer} du vet var du ska inboxa
  • Buttelina
    Smileycat skrev 2009-07-13 00:50:02 följande:
    Ja, jag evt var din brevlåda bor Men hur länge kan o vill du vänta med betalningen? Kanske ska en suit flytta hit då.. (vill inte direkt spara dalmatinersuit med roosa kantband till Liten sen, så om den ryker så kan ju "den andra" flytta hit kanske.. )
    jag skriver i din gb
    jojoa75 skrev 2009-07-13 00:48:39 följande:
    hmm när beställde du dina?Har inte fått nåt mail från henne alls o jag beställde 12/6 tror jag det var och betalade den 16/6, samma dag jag fick fakturan.butte: japp, därför. Saknar massor! Kanske därför jag är lite lättirriterad ang smågryn
    tycker inte att du är lättirriterad alls! jag hade mad blivit sur!
  • Buttelina
    seadwarf skrev 2009-07-13 00:46:13 följande:
    Hoppar in o säger hej bara som hastigast Butte - Hur är vädret i Skåne? Åker ned till Landskrona imorgon.. jag o barnen, min mamma och min syster.. Blir där i krokarna till på lördag tror jag :)Vad gäller shoppingen så är det ganska torrt på den fronten :|.. men följer er andras fynd o nyhetsköp iaf ;p..Väntar också på två par muddjeans från smågryn.. fick ett mail 25/6 att hon börjat klippa ut mina plagg, men sen har jag inte hört nå mer.. men de borde väl dyka upp snart hoppas jag...  
    vädret är växlande. enligt smhi ska det bli bättre frånochmed tisdag
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14