• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Greksmurfen

så nu finns det där=)...

måste bara f¨berätta lite stolt (OT) min lilla maxen har använt sin potta för första gången idag=) både nr 1 å2 gjorde han=)...sen när han va klar ville han självklart krypa därifrån=) han e ju 8mån=) så en dutti bebbe=)..man blir ju så stolt för dessa små framsteg=)

mamma till Maximilian född 081028
  • Morty
    Helle skrev 2009-07-11 21:52:30 följande:
    Tack snälla! Man visar ju inte sig själv så ofta, men ibland får man göra undantag
    Nä usch, jag hatar att se mig själv på bild *ser alla 'felen'* håller mig själv helst bakom kameran. Tycker alla andra gör sig bra på foton min inte jag.
    Plutten & Pluttan
  • h80
    h80 skrev 2009-07-11 21:54:56 följande:
    dettarackamaja.se/oscommerce_st/catalog/product_in...rackamaja.se/oscommerce_st/catalog/product_in...://rackamaja.se/oscommerce_st/catalog/product_info .php?manufacturers_id=11&products_id=678och en rosa muffleece molo
    och detta
    rackamaja.se/oscommerce_st/catalog/product_info.php&products_id=474
    rackamaja.se/oscommerce_st/catalog/product_info.php&products_id=1296
    rackamaja.se/oscommerce_st/catalog/product_info.php&products_id=1042
  • mortillsju
    Greksmurfen skrev 2009-07-11 21:55:42 följande:
    så nu finns det där=)... måste bara f¨berätta lite stolt (OT) min lilla maxen har använt sin potta för första gången idag=) både nr 1 å2 gjorde han=)...sen när han va klar ville han självklart krypa därifrån=) han e ju 8mån=) så en dutti bebbe=)..man blir ju så stolt för dessa små framsteg=)
    Vilka fina overaller! Den rutiga är ju från förra året (lilla storebror här hemma har motsvarande i jacka att ha i vinter!!) och den andra är ju bara ljuvlig! Bra köp!
  • Morty
    Helle skrev 2009-07-11 21:55:14 följande:
    Morty: cool kille i fina byxor. Riktigt snygga på
    Tack! Köpte storlek 92 för att ha dem som knickers.....kunde nog ha köpt storlek 80!!! Men men, dessa varar ju läääänge. Han ville ha dem och sova i natt gullunge. Köpte dem ju tidigare i veckan men hade helt glömt bort att prova samt att jag & Moa letat i div. affärer efter en ENfärgad t-shirt vilke är HELT omöjligt!! Men sen kom jag på POP och där fanns!!!
    Plutten & Pluttan
  • Helle
    Morty skrev 2009-07-11 21:59:13 följande:
    Tack! Köpte storlek 92 för att ha dem som knickers.....kunde nog ha köpt storlek 80!!! Men men, dessa varar ju läääänge. Han ville ha dem och sova i natt gullunge. Köpte dem ju tidigare i veckan men hade helt glömt bort att prova samt att jag & Moa letat i div. affärer efter en ENfärgad t-shirt vilke är HELT omöjligt!! Men sen kom jag på POP och där fanns!!!
    Men jösses, hur stora är det egentligen? Måste ju va felmärkta, eller?
  • SmillaMilla
    Greksmurfen skrev 2009-07-11 21:55:42 följande:
    så nu finns det där=)... måste bara f¨berätta lite stolt (OT) min lilla maxen har använt sin potta för första gången idag=) både nr 1 å2 gjorde han=)...sen när han va klar ville han självklart krypa därifrån=) han e ju 8mån=) så en dutti bebbe=)..man blir ju så stolt för dessa små framsteg=)
    Duktig!

Superfina overaller. Den ena sorten. Skidoverallen har sonen haft för många år sedan. Jätte bra overall!!! Håller verkligen o är supervarm.
  • Theina

H80: jättefin shopping.. ååh, ska jag handla eller inte innan jag vet vad som finns kvar hos eleraff? för jag vill inte ha de matchande gula leggingsen om inte dalmatinerlinnet finns kvar i storleken jag vill ha hos eleraff.. help..

♥ Linnéa 081005 ♥ (shopping i galleriet uppdaterad 21/6)
  • Busbellan

Här verkar det shoppas för fullt ser jag

Själv sitter jag och funderar på vad man ska hitta på i sommar egentligen, har ju inga planer alls. Skulle vilja hitta nnå billig stuga nånstans, men allt är ju svindyrt.
    Nån som har tips?

Mamma till Nora, August och Ella
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2009-07-11 22:00:53 följande:
    Här verkar det shoppas för fullt ser jag Själv sitter jag och funderar på vad man ska hitta på i sommar egentligen, har ju inga planer alls. Skulle vilja hitta nnå billig stuga nånstans, men allt är ju svindyrt. Nån som har tips?
    Hmmm astridlindgrens värld var vi till förra året. Bodde i en superbillig stuga vid lilla landet.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14