Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-17 08:20:44 följande:
    Å stackare!! Hoppas det släpper idag!!Jag gillar åxå tröjorna, men har köpt rätt mycket tröjor nu i samma strlk  Gillar tunika massor men blir de fint med babybyxa till?
    JA det hoppas jag med. Jobbar ju ett dygn from i eftermiddag och då hade det ju varit skönt att må bra.

Aha ja då är det kanske bättre med tunika... Många här som har babybyxa till men inte i detta hemmet.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-17 08:29:36 följande:
    Nä jag ska fasiken inte köpa nån!!   Kör Katvigs cerise/vita till!!  *hoppstop va det* 
    Det blir bra!!
    Vi har vitt bas till koppbrallan, vi.
    Har du sett de cerisa velourbyxorna från molo nånstans? Anjeiln har förstört sina och jag saknar de...
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2009-07-17 08:33:07 följande:
    Så roligt det här med barnens överfulla klädlådor. På söndag far ju vi till göteborg o sedan till öland. Borta 1½ vecka. Denna gången har jag packat i tid för det är så mycket just nu. Så nu har jag tagit bort alla fina kläder. Ja det syns knappt i lådorna. Men nu kommer ju det fram sådana godbitar som de inte använt på evigheter. Och de är ju riktigt fina ju Borde kanske kolla längst ner i lådorna lite oftare. Men oj vad barnen får med sig mycket kläder
    JA man använder bara favoriterna och ser inte resten. Får nog vända på högarna här.
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-07-17 08:33:53 följande:
    Godmorgon!Är smurfen eller lawoman här??Funderar på en tripp till östersjöfestivalen kombinerat med en fika...Sambon sover fortfarande så jag antar att han tog ledigt idag som jag bad honom om...annars har han försovit sig rejält. Så ska jag väcka honom o fråga eller låta honom va??
    Godmorgon!
    Låter som en trevlig utflykt!
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-17 08:35:32 följande:
    Det ligger väl ett par på T
    Jasså?
    Måste kolla. Är så kass på att leta där.
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-17 08:44:11 följande:
    Först ska vi åka till faffan som fyller år på Måndag sen åker vi ner till syrran i Lysekil några dagar. Kul å ha Tradera med sig på semestern öh
    Såg att du hade en del roligt. Lagom kul att asa det med sej. NOT
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-17 08:49:23 följande:
    Inte mycket att göra, jag kan ju avsluta en del av dem iofs.. Sen dra med mig dom som har bud färdigpackade i mailingbags
    Eller så sår du skriva ett tillägg i annonserna att du är på semester.
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-17 08:52:48 följande:
    De kan jag iofs göra.. Men de känns sådär då jag inte vet exakt när vi e tbax, om nån tar köpnu så vet dom inte när dom får leverans
    NÄ det är klart....
    Du får fnula på det ett tag så kommer du säkert på nåt bra.
  • lillronya
    Flock skrev 2009-07-17 08:54:20 följande:
    God morgon!Idag fick jag sovmorgon!!   Halv åtta!! Härlig start på morgonen!!Busbellan: Vilken sötis tvååring!!
    Godmorgon!
    Vad skönt med sovmorgon.
    Här vaknade jag först  av alla kl halv 7.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14