Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Zvartaliljan skrev 2009-08-14 11:47:48 följande:
    ja haha, tänk dig bara storleksspannet som Emmsan ska få handla åt mig då allt från 56-116 Hon lär nog kunna shoppa upp mina pengar ganska lätt o jag är inte ett dugg kräsen...är någon snäll o handlar åt mig så blir jag glad för vad jag får. Gillar jag det inte så är det ju bara o sälja på tradera... Det finns ju givetvis några saker jag kommer skriva ner som är sånt som jag verkligen letar efter, som en rosa vantfleeceoverall i 56 men sen får hon fria händer...tycker det är bäst. Att gå strikt efter en lista är bara superjobbigt.
    Ja då lär dina pengar spenderas lätt
    Synd att jag inte visste att du letade liten rosa overall- fingrade på en sådan på smallkids 70% ju...
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lillasyster i magen ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta

Jag är ju då grymt nyfiken på om det blir någon Molosalg överhuvudtaget Iom att det har spekulerats friskt samt att Småfolk valde att hoppa en säsong i våras så kan det ju faktiskt bli så att Molo väntar.. Men jag hoppas såklart att de INTE gör det

• Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2009-08-14 12:11:41 följande:
    ATTANS! Fast mitt pyre har ju redan en Molooverall i 56, eller hur Lär väl Fiabiffen ha vuxit ur om bara några månader
    He he..urvuxen är inte problemet..snarare att jag ska klara av att skiljas från den
  • Smultronhjärta
    Greksmurfen skrev 2009-08-14 12:15:21 följande:
    smultron du e väll noga med att informera oss om du råkar få nys att det blir en salg=) ....... hej förresten =)
    Off course
    Buttelina skrev 2009-08-14 12:16:27 följande:
    oj ok det var ju rätt "dyra" suits, men jag ska ha en i alla fall.. om den finns
    Jag kan ju cykla baklänges gällande mina prisuppgifter(vilket jag tror att jag gör rörande suits och klänning) så du kanske kan ha fler än en
  • Smultronhjärta
    Incommunicado skrev 2009-08-14 13:32:33 följande:
    Hejsan! Kikar in och ser Molosalgprat.   Jag är sugen på salg i maj/juni, jag ska köpa MASSOR med grabbiga saker. Molo går rätt bra på T men jag börjar också undra nu, har inte lagt ut än själv men såg att det finns 750 molosar på T!! Kan det verkligen gå bra????
    Det verkar ju som om det går bra för de flesta...men det är som vanligt efter sommaruppehållet. Då brukar det "svämma över" en kort period. Antar att alla är desperatpanka och vill ha massor av nyheter samtidigt
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-14 13:43:00 följande:
    E de jag som skrivit knasigt i mina auktioner eller vad??? Tror jag fått 10 mail ang köpnu där folk frågar VAR mitt köpnu pris är, vet inte folk att det försvinner när nån budar? Alla tror jag gjort fel i alla mina auktioner Fick lägga till det i beskrivningen nu, orkar bara inte med dagliga förklaringar via mail
    ...och när sommaren närmar sig slutet så hittar även många nybörjare till T..på gott och ont Inget knas med dina beskrivningar jue!
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-14 14:32:45 följande:
    Bra! Ville bara att nån skulle kika   Lät på vissa som att jag hade noll koll och glömt alla köpnu priser  Men då e allt i sin ordning då rå Inga bebis känningar än?
    Du har full koll på T

Det finns dock skrämmande många som har noll koll gällande Tradera trots många genomförda affärer..vanligen handlar det om köp-nu eller portotabellen..Det finns bl a sådana med fler än 100 omdömen som seriöst tror att det finns en frankering för 18kr

Inte en känning eller jo förvärkar har jag tror jag.. men jag har redan glömt hur det var sist innan allt drog i gång och det jag minns är sådant jag helst vill glömma
  • Smultronhjärta

Åh nu kikade jag i bildis och blev helt kär i lila/gröna ränderna på sötbubblan{#lang_emotions_tongue_out}

Och de röd/vita Moloprickarna på Svea är ju underbara!!

Vilken tur att det är en liten tjej som väntas*ska frossa som en galning i tjejprint*

• Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-08-14 14:48:34 följande:
    Hmm... En innebandyklubba till sportfånen. Skolväskor till Alicia och Michaela. Hummelväskan dög ju inte, så den blev skötväska. Jeans till Alicia och jeansklänning till Anjelin. Coolaste jeansen till Emilio!!! Det var nog det.
    Massa fint..och coolaste jeansen hittade du var?{#lang_emotions_dreamer} *håller tummen för hm eller kappahl*
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-08-14 15:02:36 följande:
    HM!!
    Åh låter lovande..kanske kommer en liten bild framöver då{#lang_emotions_dreamer} Vi har alltid jeansbehov här och HM och min plånbok har en stående förälskelse när det gäller jeans
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14