Inlägg från: lillronya
|
-
-
Härligt utlåtande!FL Lisa skrev 2009-09-26 22:21:06 följande:har skrivit ett inlägg om den härvidvagensande.blogg.se/2009/september/i-love-...dock får den inte bästa betyg av mig där..men det är inget personligt mot jackan bara det faktum att det är en jacka och ingen lurv.Men när kylan väl kommer så kommer jackan åka på och jag tror nog att vi kommer vara jättenöjda med den.
HAr just konstaterat att en av Emilios lurvar blivit för små. Det innebär att han bara har en kvar... HUr ska vi klara det? -
Ja jag hoppas att det ordnar sej där.FL Lisa skrev 2009-09-26 22:27:08 följande:det klarar ni inte. men du ska ju på småfolksalg så det löser du då
-
Röstar på lilaMilliz skrev 2009-09-26 22:37:22 följande:Jag kan inte bestämma mig om Ella ska få den hallonröda eller den lila overallen (molos). Vilken ska jag välja?? Jag kan ju inte köpa båda
-
DAgs att sova här. Jobbdags imorgon igen ju...
-
Hej i tråden!
Jobbhelgen är över!!
Vad hittar ni på?
-
Godkväll!ängeln83 skrev 2009-09-27 18:46:33 följande:Godkväll flickor.Har varit iväg och fikat hos några kompisar och Liam har busat rejält med sin bästis så han däckade typ 1 min efter att vi kommit hem
-
JAg tycker att det låter som att du ska reklamera den där overallen.Micjah skrev 2009-09-27 19:01:42 följande:Måste fråga er som säkert har många Molo-lurvar..Jag beställde äntligen min lila overall och fick hem den blixtsnabbt Och nu har jag tvättat den och den är helkonstig i tyget inuti.Ser nästan ut som att tyget håller på att falla sönder inne i overallen. Jag har tvättat den enligt råden 40 grader m sköljmedel och sen låg torktumling.Blir dom så eller har jag fått ett konstigt ex?
Det händer att de blir så, men det ska de ju inte. -
JAg sparar mej till salgen.Zvartaliljan skrev 2009-09-27 19:31:23 följande:Shoppar ni något??Jag är fortfarande salig över mitt overallfynd på T Men nu har Maia 3 overaller (kanske 4 om Hummeln dyker upp) Oj då Sambon är lovligt trött på mig just nu o mitt snövittjatande så han har flytt upp till sin dator Maia sitter o äter macka...allt vi lyckats få i henne idag *suck*Längtar tills imorgon, hoppas på en massa fint i brevlådan
Vad har du gjort för fynd? -
Wow! Grattis!Zvartaliljan skrev 2009-09-27 19:34:21 följande:www.tradera.com/Underbar-overall-fr-Mini-a-tu...