Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-09-30 23:27:14 följande:
    jag undrade just om du var heelt trött på höstens molosar har hon växt så mycket lillgumman
    ja iofs så har hon inte använt dom så värst mkt sen vi köpte dom, tror att både hon o mamman tröttnade lite
    Tokgillar fortfarande winterbloom men KAN leva utan den, men jisses tunikan med regnbågen blir svår.. letar för fullt nu.
    Vet inte hur hon har växt, om det är bara överkroppen eller vad, för overaller o jackor sitter ff ok, var ju tvungen att kolla det, fick lite panik
    Men de tunikorna är utställda ju och det ser ju urfånigt ut om det är för högt upp..
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • jojoa75
    lillronya skrev 2009-09-30 23:31:41 följande:
    Såg din rensning och den lockade däremot lite. Men när jag såg vem som budat la jag ner. Har inte sett tunikan.. Tack!Ja det känns framförallt bra att läkarna kontrollerar ordentligt.

Menade att hon använde dom en del när de var nyinköpta, men inte så mkt sen. Såg att jag flummade lite..
    Jag rensar o fyller faktiskt inte på med så mkt nytt, har gjort av med en hel del faktiskt och barnen har ändå massor
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2009-09-30 23:27:14 följande:
    jag undrade just om du var heelt trött på höstens molosar har hon växt så mycket lillgumman
    vad hade du köpt för strl till Isabelle i tunikan Rosa nu? 110?
    Funderar på om hon ska ha 104 el 110..
  • jojoa75
    lillronya skrev 2009-09-30 23:41:41 följande:
    JAg har också rensat en del. Och småttarna måste ha växt för två lurvar får åka nu med. Men här ska det ju fyllas på en del nu.
    ja det är ju roligt att fynda
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2009-09-30 23:49:16 följande:
    rosa? i regnbågen och vinterbloom har isabel 110 men 116 hade med funkat
    den med knappar på båda axlarna, hmm då kanske jag inte ska chansa på en 104 till Emma, känns knappt lönt, den var verkligen för kort i 98..
  • jojoa75
    THEA och Grodan skrev 2009-09-30 23:49:39 följande:
    Pustar ut, hittade inget på BoR

Hjälp mig.. finns det några nya Molo-shoppar? Har inte varit så aktiv på sistone..
    har kollat rackamaja, hippo, LLM, EST, mysgrodan, ajabaja, matador
    Just nu ska jag kolla lillamirakel, sen står det still! Antagligen lite trött oxå, men jag kommer inte på fler..
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2009-09-30 23:59:12 följande:
    så här sitter 110 på isabel. 116 hade med funkat jag har redan kollat igenom alla till dig! men hittar ingen regnbåge
    åh vad du är go
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2009-10-01 00:05:46 följande:
    en chans är att maila lillahelsingborg jaa superfin
    hmm ja kanske, tror inte att de har tagit in den, men ska kolla.
    Letar vidare..
    gonatt, kommer rasa i säng snart o drömma om hennes regnbågetunika...
  • jojoa75
    Tjollabolla skrev 2009-10-02 07:12:22 följande:
    Hej flickor! Idag blir det jobb... Sambon och Milo är lediga och jag är sjukt avundsjuk! Det är ju för tusan minusgrader ute I eftermiddag ska vi på ul!!! Och jag har drömt hela natten om allt som kan vara fel *nervös*
    åh lycka till! Det kommer säkert vara jättebra Så mysigt att få se lilla pyret..{#lang_emotions_heart}
  • jojoa75
    Incommunicado skrev 2009-10-02 09:04:15 följande:
    ska tillägga att många ggr är märkeskläder som t ex Molo mer hållbara för tvätt än Lindex som ofta direkt blir noppiga el fula.
    det håller jag med om!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14