Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

melizza skrev 2009-09-29 13:45:35 följande:
    du måste hojta nästa gång du ser en kanintröja med knapp och kanintajts *måste ha*
    jaa ska jag göra
    snigelina skrev 2009-09-29 13:48:30 följande:
    Men åh, grattis! Inte aaalls avndsjuk
    tack
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    JuliaochNelly skrev 2009-09-29 15:51:19 följande:
    brrr nu är vi inne igen....jädrans vad kallt det blivit....har försökt ringa LLM 10000 gånger nu *grr* och inget svar på hela dagen *suckar*Puffar för min fråga igen...ingen här som har en 8 åring?
    men llm har väl stängt nu??
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-09-29 15:38:02 följande:
    Ja det är tätt men så får nog barnen mkt vinning av det skulle jag tro Lovas mage mår väl ganska ok, vi har våra duster kvällstid ibland..Mycket värre är det med Max mage Han har sådana besvär och har haft lång tid nu så det är dags att ta till andra medel.. Så sammantaget så väntar hela familjen på bajs från antingen den ena eller den andra mest hela tiden Hur är det med dig själv och dina barn..Lille Olle borde väl vara runt halvåret nu?
    åhh har han också problem med magen??

Melizza: fiiina stella i bildis såå liten på sista bilden

Pimm: såå fint kollage på din lilla sötnos

stargirl: fiin kombo på din lilla sötis
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-09-29 16:09:15 följande:
    Ja Han har snart i klass med Liljans Maia..Fruktansvärt att se honom ha så himla ont Så vi kämpar på med Relaxit ibland och laktulos då
    åhh vad jobbigt
    JuliaochNelly skrev 2009-09-29 16:10:05 följande:
    nää dom säger ju 17.30 på deras telfonsvarer.....skit irriterande iallfall ringde imorse med och lämnade meddelande...min vantfleece har ju sömmen lossnat på under ena armen & viggo har ju bara haft den 1 gång. Dom har inga fler kvar på hemsidan så jag funderar på hur man ska göra
    jaså?? men gud var irriterande {#lang_emotions_yell}
  • Buttelina
    Lilla Ego 07 skrev 2009-09-29 18:48:20 följande:
    Hej.Någon som har koll på om det går att få tag på en fleeceoverall från Småfolk någonstans i stl 98/104?? Eller är det helt kört?Någon som vet vad priset på dessa brukar vara??Såg en helt underbar i bildtråden nämligen, känner att en sån måste jag ju ha om det går att få tag på :)
    det är tyvärr kört finns bara på tradera i så fall
  • Buttelina
    Mini78 skrev 2009-09-29 21:41:17 följande:
    Ni som har Molo leggings till era barn.. Är de väldigt små i storleken?Jag köpte ett par i 104 till min son, som har 104 i vanliga jeans, och de var både korta och smala. Jag fick precis på honom dem. Jag har inga andra att jämföra med men misstänker starkt att de är felmärkta eller nåt...(?)
    höstens 110 sitter perfekt utan nån större växtmån på min dotter som är ca 99cm
  • Buttelina
    isako skrev 2009-09-29 21:44:23 följande:
    Nej tror det bara är till de "små" Suuuuperfin!! Vill ha!!! Tack sötis Fick du tröjan?
    hej gumman
    inte ofta man ser dig här nuförtiden
  • Buttelina
    isako skrev 2009-09-29 21:47:57 följande:
    Heej sötis. Nä jag är så jävla sleten. Sover 3-4 h per natt. Men nu är det amningstopp helt o hållet. Hoppas det hjälper. Har inte ens haft lust att shoppa Då förstår du hur illa det är ställt!
    oj ja det är ju inte kul!! vill du inte shoppa är det illa  isabel åt också upp mig så jag sa STOPP sen fick vi båda sova
  • Buttelina
    isako skrev 2009-09-29 21:55:39 följande:
    Ja alltså jag måste verkligen sätta stopp. Är helt slut! Orkar inte med något!! Ville egentligen fortsätta på dagen men det fungerar inte så nu är det tvärstopp. Lite ågren dock.. Du har inte sett "min" overall?
    ja det funkade inte att dagamma isabel bara. hon ville ha dygnet runt men såån ångest
    nää jag har tyvärr inte sett den
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14