Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Flock skrev 2009-10-01 21:15:20 följande:
    Loggar ut nu! Vi ses i natt!! Kör försiktigt bara!!
    Halv fem vid shell, kompis!!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Rååsa Smurfen skrev 2009-10-01 21:21:57 följande:
    finns det cykel hjälmar från molo  Kul med salg är det katvig eller småfolk ? ,har ingen koll alls eftersom jag inte ska åka 
    Det är småfolk imorgon.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2009-10-01 21:30:21 följande:
    Vad har ni på fötterna på era barn nu vid den här tiden?Vi har ju aldrig haft några särskilda höstskor utan gått direkt från gympaskor till gortex vinterskor. Men när är det dags att byta?Känns lite kallt med gympaskor nu, men vinterskor känns lite fel än. Men är det goretex ska det väl inte bli för varmt egentligen, de andas ju.Jag behöver råd!!
    JAg har köpt gympakängor som verka bra nu.
    De som Emilio har på sej på bilden. Anjelin har likadana i rosa. De är från pax.
    090906
  • lillronya
    Pimm skrev 2009-10-01 21:32:19 följande:
    Nu bor vi i Såne och vi har gympa eller kavat ekologiska. Har köpt kavar fleecefodrade kängor men dom är för varma här nu tycker jag
    Kavats höstkängor är bäst tycker jag. Men snålade ur i år.
  • lillronya
    Rååsa Smurfen skrev 2009-10-01 21:33:50 följande:
    åh härligt  hoppas det finns många gamla print som hästar och fjärilar  det är mina favoriter som blivet för små nu  ,så hoppas någon shoppa några extra och lägger på tradera
    Vi får väl se vad vi hittar.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2009-10-01 21:34:27 följande:
    Liknar de Ella har, hon har också ett par pax, fast lila August har superfit gympisar för tillfället, han har växt ur sina skor vi fått från ortopeden.Men då funkar det kanske med gympaskor ett tag till
    JAg har själv alltid gympaskor. Och när jag fryser om fötterna tar jag vinterskor på barnen.
  • lillronya
    Pimm skrev 2009-10-01 21:34:59 följande:
    ohh vad bra, jag chansade på att dom skulle vara bra. jag har ju för tusan inte varit mamma till småbarn på måånga år:) min yngsta är 19 år
    JAg tycker att kavat är ett säkert kort.
    Finns säkert mycket annat bra, men orka leta.
  • lillronya
    Pimm skrev 2009-10-01 21:41:42 följande:
    ja just det..hihiDom var ju kaonbra dom kängorna. Jag funderade på om jag skulle hitta några fina fodrade gummistövlar någonstans för det måste väl också vara bra?
    JAg tycker gummistövlar är värdelöst på mindre barn. Eller så är det mina barn som har för korta ben...
    Fast jag har hittat gummistövlar från tretorn nu med lågt skaft. De verkar funka.
  • lillronya

Får väl traska i säng. Ska ju snart upp igen...
    Ha det bra tjejer!!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14