Inlägg från: lillronya
|
-
-
Japp!Tasha78 skrev 2009-10-02 18:23:20 följande:e ni tillbaksVille hon ha den? Det var väl bra?! Eller, ja, inte för mej, men för dej.Flock skrev 2009-10-02 18:23:30 följande:Hej o hå!!E ville ha hooden Godis bleb helt underbar i sina!! Vilken hood!! Jag som trodde att han inte skulle passa i dem men de var vaäligt, väldigt fina!!!!!
-
Usch vad jobbigt för er!LJ2 skrev 2009-10-02 18:25:53 följande:jaha..lillan började gnälla idag på fm. inget va bra.. trodde hon va trött då hon vaknade lite tidigare.. hämtade max från dagis.. sen hem o äta lucnh.. lillan rörde inte sin, o satt o nickade.. så skulle lägga henne ist.. o tyckte hon va varm.. 39.0 i feber fick ipren.. sov nästan 2 timmar.. sen tog jag feber en stund efter hon vaknat.. 38.6.. o det 2 timmar efter hon fick medicin.. den gick upp till 39,4.. sen fick hon medicin 4½ timme från första ggn.. då förväntar man sig att den ska SJUNKA...nä.. ist stiger den.. 1½ timme efter hon fick ipren så är hon nu på 39.9 !!! ingen annan än mamma.. sååå varm o så röd på kinderna.. har iaf fått i henne 2 flaskor välling under dagen.. inget annat.. plus morgonvällingen o en tugga på mackan vid frukost.. gnäller, gnäller o gnäller.. ligger just nu i mitt knä precis som vid bebistiden.. o tittar på datorn o tvn..så.. jag vet ju vad jag har o göra i helgen.. suttit med henne här sen 2 ca.. förbreder mig på en sju helsikes natt.. antingen med gnäll, eller en kokhet sessa bredvid mig i sängen.. hoppas ni andra har en bra fre kväll?? =)
Hoppas hon blir bra snart!Vad roligt att kunna göra dej glad!Zvartaliljan skrev 2009-10-02 18:26:42 följande:När jag fick ditt sms så hade jag helt glömt bort att ni var på salg Piggade upp en väldigt trist dag kan jag säga. Jag gick från sur o vresig för att jag hade så ont till jätteglad o studsig så F fattade direkt att det var något med kläder -
Ja vi väntar och ser.Flock skrev 2009-10-02 18:28:03 följande:Jaja, jag nästan önskade att hon inte skulle vilja ha den men det återstår o se om hon använder den.. Hon får någon månad på sig.. Har hon inte börjat använda den så får du den då..Tycker han det?Zvartaliljan skrev 2009-10-02 18:32:58 följande:Ja fast F blev inte lika glad Han tycker både Maia o bebben har tillräckligt med kläder galna gubbe Handlade du mycket? Var utbudet stort?
Där var mycket fint att välja mellan. Men inga lurvjackor alls och det var ju prio ett hos mej...
Bilder i bt. -
TAck!Tjollabolla skrev 2009-10-02 18:47:47 följande:ÅHHHHHHHHHHHHHH vad ljuvliga bilder!!!! Massa fint du hittat!!
Ja jag är nöjd. Förutom att det inte blev några lurvar...
Barnen har vuxit ur två av sina så nu har de bara en var. Går ju inte. -
Molosalgen är den bästa och roligaste av alla.Tjollabolla skrev 2009-10-02 18:55:21 följande:Näääe det går ju inte! Jag är så innerligt glad för lurvoverallen, den är såå fin. Å Milo älskar den! Igår fick han gå med den inne, fick ha bara blöja under för han gav sig inte Synd att du inte hittade lurvar. Hur var småfolk jämfört med Molo?
HÄr var sämre ordning och mycket mindre lokal. Men helt ok.VAd har du för lurvjacka ledig då?Zvartaliljan skrev 2009-10-02 18:57:09 följande:men du, nu är ju en lurvjacka ledig här För liten ändå, o så får hon ju en overall istället -
Fina fynd!!!Flock skrev 2009-10-02 18:59:35 följande:Så! Då var det mer småfolk i bildtråden!TAck!Tejja skrev 2009-10-02 18:59:56 följande:HejLillronya: Åhh vilka salg-fynd i BT!Smillamilla- De där kanibyxorna var ju på tok fel storlek, du måste genast skicka dem till Bromma! JuliaochNelly- Vad synd att jag inte var lite smartare och bytte nummer med er innan jag åkte, Tänkte att jag kunde läsa inlägg från mobilen, men jag kan ju inte skriva inlägg, så jag kunde inte meddela mig till dig! Hade ni det bra? Såg ut som om du gjorde några fynd och barnen såg nöjda ut i BT. Usch och fy, stackar sliten. Håller tummarna för att ni får en bra natt ändå!JA det är konstigt när man sitter där bredvid varandra.Flock skrev 2009-10-02 19:00:42 följande:Så mycket fint du hittade!! Mycket av det du har köpt har jag inte sett där bland högarna..Konstigt..
-
Tack!!JuliaochNelly skrev 2009-10-02 19:07:27 följande:Hej hej vad synd...Jag bytte nr med smileycat men jag mitt smart glömde fylla på mitt kort... Sambon var iallfall ledig från jobbet så han följde med som sällskap Mot att vi gick på hem och villa mässan med. FLOCK & LILLRONYA villka underbara fyndJA det hoppas vi på!Tasha78 skrev 2009-10-02 19:09:04 följande:oj va mycket fint ni handlat hoppas verkligen det blir molo salgÅ! HAr du en bild?Zvartaliljan skrev 2009-10-02 19:09:34 följande:den rååååsa 98/104 Hur stor är overallen?? Tror du den funkar på Maia nu med lite uppvik?
Ingen aning om overallen funkar. Jag köpte en i 98/104 men Anjelin är inte hemma och kan prova... -
Rätt kul, för jag är inte heller jätteförtjust i småfolk. Men jag är nöjd med allt det fina jag kom hem med.solouniko skrev 2009-10-02 19:02:58 följande:Godkväll! Kikade i BT och guuud vad kul med salgbilderna Är ju inte såå förtjust i småfolk ändå, men hoodsen älskar jag och hade gärna ägt några i massa fina färger Kul, snart katvig och sen molo. Jag satsar på att åka till våren, om det blir någon då såklart.. Hoppas!
-
Å vad fin!Zvartaliljan skrev 2009-10-02 19:18:03 följande:
Är det 98/104? Ser inte så stor ut. Passar den A tror du?Tack!Everlonn skrev 2009-10-02 19:22:24 följande:Jättefint!! Särskilt de cerisa äpplenaJa, Flocks oxå förstås