Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Zvartaliljan skrev 2009-10-02 21:10:50 följande:
    Jo den tiden blir nog lagom
    toppen godis med till maia låter som en plan bara hon har tillräckligt så hon kan bjuda, annars blir lillebror sur
    ängeln83 skrev 2009-10-02 21:13:45 följande:
    Jaaaa, en riktig mamma fis e jag Ringer varje dag o träffas minst 3 ggr i veckan Hon är ju en Liam fis så det blir ju att man träffas ganska mkt.
    jag pratar med min mamma minst en gång om dagen
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-10-02 21:32:39 följande:
    Får skicka med en STOR påse Hmm...Maia har ett rum fyllt med leksaker o vad har hon lekt med hela kvällen? Bestick som hon stoppar ner i strumpor
    haha jaaa gör det

åhh jag älskar när dom kan sysselsätta sig med inget typ
  • Buttelina
    lillronya skrev 2009-10-02 22:53:42 följande:
    Förena nytta med nöje. Inte lika roligt när det larmar förstås. Vad jobbar du med då?Jag hade helst varit hemma alltid, men måste man jobba får man ju göra det med nåt trevligt. Två löner är aldrig fel.
    du gumman, jag håller på att dö av nyfikenhet här har du en aning om vad smultron shoppade till mig??
  • Buttelina
    lillronya skrev 2009-10-02 23:02:15 följande:
    JA det hade ju varit häftigt!! Hmmm en massa fint iaf.Men kommer inte riktigt ihåg vad exakt...
    ohh vad det gör mig glad

förstår att hon ammar och är trött men jag är nyfniken
    Hon måste haft ont i tuttarna idag {#lang_emotions_sealed}
  • Buttelina
    lillronya skrev 2009-10-02 23:05:47 följande:
    Nä nu får jag ta mej i kragen här!!Ha det bra tjejer!
    ha det bra gumman
  • Buttelina
    Tejja skrev 2009-10-03 08:13:16 följande:
    Är lite förbryllad här...Igår talade jag ju om för Smillamilla att kaninbyxorna i BT är alldeles för stora, eller för små eller ja...eh...helt fel är de iallfall och hon borde skicka över dem till min ögonaböj. Men jag har ännu inte fått något mess där hon frågar efter min adress. *Konstigt*
    verkligen konstigt
  • Buttelina
    jompa skrev 2009-10-03 08:35:48 följande:
    Alltså undrar vilken sjukdom det är man har när man precis handlat det man ville ha i NS på rea och så hör man om alla som varit på mässan och handlat och man blir nästan sur att man själv inte åkt dit och shoppat. Men hallåååååå jag har ju redan köpt det jag vill ha ju
    meeen man kan ju alltid handla lite extra när det är billigare juuuu
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-10-03 08:37:55 följande:
    God morgon flickor!Salgbakis är dagens ord..tänk vad sliten man kan bli av shoppa lite kläder
    åhh men där ääär du ju berätta nu!! hittade du lite fint?? både till dig själv och moi vill veta ALLT

Galet mycketfolk? stökigt?
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-10-03 08:41:03 följande:
    Bilderna är på väg in in datorn..Jag hittade lite fintTill dig handlade jag upp varenda danska krona Väldigt lite folk för att vara salg..kan tänka mig att
    ohhh bilder på väg {#lang_emotions_tongue_out} är som ett barn på julaftonsmorgon här jaså lite folk??
    Smultronhjärta skrev 2009-10-03 08:42:32 följande:
    Ha ha..jag fortsätter väl här då Kan tänka mig att folkmängden berodde mkt på bornibyen.För att vara Småfolk så var det mkt rosa i lådorna och alla vi som åkte jagade pojk utom jag som ändå inte skulle ha så mkt
    haha jag fortsätter också här ja jag kan tänka mig att det trillar bort en del folk pga bib...

DU skulle sääääkert inte ha så mycket va asg
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14