Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

jompa skrev 2009-10-03 09:50:33 följande:
    Gahhhh den lila tröjan med lejon är såååå fin. Snart får vi se dina fynd oxå eller hur?
    kommer snart ett par st på t
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina

smultron: sååå fina inköp

fyyy vilka fina filtar till din sötis och underbar tröja med sälar på

vilka strl var lejontröjan och den lila jackan som du köpte till mig?

• Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-10-03 10:07:24 följande:
    Lejonen är 98/104(letade som en galning efter större för jag ville också ha den för att bunkra)Lila tröjan är 110/116, likaså hooden, samtliga klänningar, bambi och kängurutröjorna
    FY FASIKEN vad du är go PERFEKTA storlekar
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-10-03 10:07:24 följande:
    Lejonen är 98/104(letade som en galning efter större för jag ville också ha den för att bunkra)Lila tröjan är 110/116, likaså hooden, samtliga klänningar, bambi och kängurutröjorna
    du hade du mycket ont i tuttarna {#lang_emotions_sealed}? tänkte på det igår
  • Buttelina

åhh katt tröjan, lejontröjan, elefant tröja och den lila jackan gör att jag svävar på moln här

allt var verkligen toppen, men dom 4 plaggen var {#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}

• Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-10-03 10:16:43 följande:
    Det var ju inte så att man kunde välja storlekar precis när det gäller lurvar..Såå ont om lurvar så att de fick tag i höll man hårt i för danskorna var väldigt sugna på dom Så detta är en 74/80 men i bilstolen funkade den fint(jag höll på att missa den eftersom jag satt med den i sin påse hela tiden och kollade på den först innan jag tänkte låta den gå till hungriga danskorna) JA fy f*n alltså Började ju läcka innan jag kom till kassan så jag hade bråttom till bilen och min pump sen
    haha satt du där och pumpade i bilen ja fyy det kan spänna som fasiken {#lang_emotions_sealed}
    ängeln83 skrev 2009-10-03 10:19:19 följande:
    Help please, la just in en bild i BT, är jag helt ute o seglar med den kombon?
    ska kolla
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-10-03 10:24:53 följande:
    Äh, ränderna är ju helt underbara, dom och brun/brun är mina favoriter ju
    fin kombo tycker jag katvigs turkos/ornage hade varit toppen till
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-10-03 10:46:12 följande:
    Ja den hade nog varit fin till, men dom plaggen jag köpte i dom färgerna blev så himlans fula ju
    {#lang_emotions_surprised} jag hade en body som häll sig såå fin
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-10-03 10:41:31 följande:
     Ja jag försöker komma på det också..får nog lov att räkna lite på mina grejer(som jag inte ens minns exakt slutsumma på)Kvitto får man ju inte dumt nogJag gb:ar ifall jag får någon klarhet
    IHHHH katvig på tisdag dessutom juuuu tar du med en liten småfolk påse till mig då {#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14