Vi som shoppar danska barnkläder del 14
Greksmurfen skrev 2009-10-06 19:54:04 följande:
så söta kids i kläderna=)...smultron: självklar behöver Lova lite fler suits=)..det kan man aldrig få för mga av... har blivit en hit här med.. spceiellt hos maken.. han diggar det där att bara trä på ett plagg=)Morty skrev 2009-10-06 19:54:53 följande:
Åhhh vilken massa fin shopping ni gjort!!! Behöver se lite härliga kläder för att bli på bättre humör och det blev man ju här!! När jag parkerade bilen här hemma idag så säger dottern att det låter konstigt när hon öpplnade dörren. Går dit och jojomensan man hör hur luften retligt pyyyyyyser ut. Tur iofs att man kan lägga på vinterdäcken så jag slipper handla däck just nu. Sen kom mannen hem för inte så länge sen samt att jag får veta att han ska ut med jobbet imorgon och köra gokart. Jag som hade planerat in att gå iväg med några tjejer och testa boxning. Sen nu när barnen la sig så klagar Mattis över ont i öronen och nu har det bara blivit värre. Så han har fått ipren samt att han är jätteledsen. Så nu får jag nog gå in och lägga mig hos honom så han kan försöka koppla av lille gubben.Ursäkta mitt ot men jag var tvungen att få det ur mig. Tack!Buttelina skrev 2009-10-06 19:56:27 följande:
lillronya, flock, stormis och smultron, tack för idag ni är för goa töser