Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

JuliaochNelly skrev 2009-10-04 18:24:06 följande:
    BUTTE heej gumman!! Hur gick det för mina mössor *nyfiken* något intressant som kommer på T måntro
    joo dom blev superfina enligt mig då

aquaflower blev något mindre än jag tänkt mig för linnet var smalt så det gick inte att klippa så mycket sömnsmån, men den passade isabel super, så den bör ju passa nelly med

hmm kaanske nått intressant för dig
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Pejo skrev 2009-10-04 18:17:18 följande:
    Du får hojta till här eller lägga en blänkare i min inbox när du är färdig. Nyfiken!
    ska försöka komma ihåg
    JuliaochNelly skrev 2009-10-04 18:28:57 följande:
    Toppen  Jaså då får jag väl hålla koll
    {#lang_emotions_tongue_out}
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-10-04 18:34:25 följande:
    Butte - Hur mycket folk orkar du med hemma den 13? Skulle gärna träffa Nikki en stund så frågan är om du orkar med fler folk hemma hos dig eller om vi ska boka träff med Nikki innan vi kommer till dig?? Förstår dig ju om du tycker det räcker med de 4 ungarna som kommer fara runt, kanske blir för mycket med 6
    har redan inboxat nikki blir lite mycket folk, men men
    THEA och Grodan skrev 2009-10-04 18:45:14 följande:
    Hej Blev en kot Katvigrunda för mig idag, fick feber och var tvungen att snabba mig och åka hem till sängen där jag har legat sedan kl 1
    åhh hej gumman blev det inte lika mycket kläder som du ville då? vad köpte du? fanns där mycket?
  • Buttelina
    nikki2006 skrev 2009-10-04 18:55:02 följande:
    Butte sade att jag fick komma men hon hade inte stolar till alla. men jag kan sitta på golvet med barnen det gör mig inget. Bara kul att se er allaTack Butte
    där är stolar till oss vuxna och två barn men vi låter barnen fika först

får alla barnen äta en bit kaka och dricka mjölk/saft??
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-10-04 18:32:29 följande:
    Godkväll flickor.Fullt ös hela dagen o nu säger magen absolut stopp för nu kan jag knappt gå *ajaj*.Liam somnade precis o gubben jobbar = lugnt även ikväll La just in en bild i BT på Liam i Molo lurv storlek jr 98, OM jag nu ska köpa nån mer, ska jag gå upp en storlek då? Tycker den är i kortaste laget framtill.
    jaa kör på 104 tycker jag!
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-10-04 18:58:08 följande:
    Du kan ju ta min stol för jag kan ju verkligen inte sitta Halvligger hellre på golvet på min kudde
    jag lägger en filt på golvet till dig så kommer lillebror och hoppar på dig och leker rida hästapolle
  • Buttelina
    nikki2006 skrev 2009-10-04 18:58:38 följande:
    min tål ALLA kakor Och gärna så många som möjligt hi hi Vilken tid blir det ca???ÅHHHHHHHHH så kul det skall bli
    runt 1 sa vi
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-10-04 18:59:44 följande:
    ja, saft till Maia då. Eller ja, hon föredrar vatten. Men jag plockar med mig någon mjölkfri kaka till Maia då så slipper du krångla med något särskilt till henne
    ja bra men då skiter vi i mjölk jag bara undrade om det var nån som hade sockernoja
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-10-04 18:59:44 följande:
    ja, saft till Maia då. Eller ja, hon föredrar vatten. Men jag plockar med mig någon mjölkfri kaka till Maia då så slipper du krångla med något särskilt till henne
    jag kommer nog baka negerbollar dagen innan mjölkfritt va? eller
  • Buttelina
    nikki2006 skrev 2009-10-04 19:01:06 följande:
    Mina gillar också att hoppa på ens rygg och leka umpa bumpa och hoppa upp på ryggen med knäna först, bra för din rygg liljan
    haha jaa dom älskar det
    ängeln83 skrev 2009-10-04 19:01:49 följande:
    Tror nästan jag får göra det, speciellt om dom ska passa till våren också, antingen så har ungen växt nåt enormt eller så är lurvarna grymt små.
    lurvarna är små!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14