Inlägg från: LA Woman |Visa alla inlägg
  • LA Woman

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Morty skrev 2009-07-09 10:04:06 följande:
    God morning! Någon som köpt höstens regnbågslinne? Är de lika i storleken tror ni som t ex lila stars linnet?
    De är visst små, smala iaf...Everlonn fick byta till storleken större iaf.
  • LA Woman
    Everlonn skrev 2009-07-09 22:30:59 följande:
    Äh, molo som skyller ifrån sig för att deras mörka print inte håller måttet ibland Tror jag i alla fall Så i år försöker de nåt nytt..Förresten visste ni att den stickade klänningen inte får tvättas??? Alltså INTE ALLS!!! Inte kemtvätt heller!! Får inte bli blöt!!Helknäppt! Barnkläder som inte får tvättas *skakar på huvudet* Klänningen får bara vädras...hur vädrar man bort texketchupfläckar?? ha ha
    Visste ju inte om jag skulle skratta eller gråta när jag hörde det Desutom är den väl inte billig heller...
  • LA Woman
    ängeln83 skrev 2009-07-09 22:56:33 följande:
    Vi ska vara borta 1 vecka Jag kan verkligen inte packa, jag vill lixom ta med allt fast jag vet att det egentligen hade räckt med 1/4 av kläderna, men hur kan man välja när det finns så mkt fint i garderoben?Dessutom är det ju lite klurigt väder nu så man måste ju ta med kläder både för sol/bad/värme o för kyla och regn.
    Sjukt svårt det där!!! Jag släpar hur mycket kläder till ungarna som helst farm och tillbaks till husvagnen Vill ju helst ha alla kläder både där och hemma liksom
  • LA Woman
    Raihana skrev 2009-07-09 23:12:35 följande:
    Sen måste man ju ha lite plats för alla hemska kläder släktingarna köper och ska skicka med hem.......jättesnällt men nej tack!
    Haha, fick en del såna till matilda men nu har folk gett upp och ger pengar istället. Har tom fått presentkort på B&R nån gång, sånt uppskattas {#lang_emotions_cool}
  • LA Woman

Jag berättade ju om brossan som satt på akuten i drygt 7 timmar förra veckan med en spricka i foten..idag var han inne och röntgades igen, rutingrej tydligen...då upptäcktes att smalbenet är brutet så imorgon ska han opereras. Märkligt att de kunde missa det tycker jag, tacka fasen för att han haft ont i drygt en vecka!!! Han skickades dessutom hem med 8 alvedon....

• LA Woman
    saturnina skrev 2009-07-09 23:21:06 följande:
    Jag med. Men planen spricker alltid när jag börjar lägga ner skor och jackor. Då är det alltid något som inte matchar och så får jag börja om igen.
    Haha, ja eller hur köpte vita sandaler av den anledningen
    isako skrev 2009-07-09 23:21:12 följande:
    hahah låter perfekt enligt mig!!
    Jupp Äntligen har de hajat liksom  Hemstickade koftor med blommiga knappar är inte min grej....
  • LA Woman
    isako skrev 2009-07-09 23:24:11 följande:
    hahah Känner igen det där Nääää!! Lägg av!
    Visst är det lite illa!!! Anledningen till att han fick alvedon kanske var att han inte var nykter när han kom...fast vid andra sidan hann han ju bli det Men då kunde han väl fått ett recept till dan efter då eller nåt... Att de sen missar ett benbrott känns ju slarvigt rent ut sagt!!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14