• jacao

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

jacao skrev 2009-08-07 12:49:11 följande:
    Oj hur var det man gjorde en skärm dump nu igen då? Att jag aldrig kan komma ihåg det, print screen + någon som vet?
    Jag kom på det
  • jacao
    LA Woman skrev 2009-08-07 12:54:28 följande:
    Hej tjejer!!! Nu har jag varit och hoppat lite på B&R Hääärliga lurvar, babuskor badges Bilder kommer snart!!!
    väntar med spänning på bilder
  • jacao

Har svårt att bestämma mig... Barnen behöver nya höstjackor och jag funderar på  molos softshell men vet inte om de är nå bra?
    Tidigare har vi alltid haft vår/höstjackor från po.p och nu senast didriksons. Fungerar softshell lika bra eller kanske bättre?
    Dom ser ju iaf väldigt snygga ut, särskilt den lila!

• jacao
    Smultronhjärta skrev 2009-08-09 12:09:11 följande:
    Jag hade en flera dygn lång förlossning sist med allt möjligt strul hit och dit så ja, jag är nog ganska skiträdd infö vad komma skallNamnen är på helt rätt spår..det är såå svårt ju Tycker jag också men Max kusin heter Saga så det kan bli aningens knepigt
    Max och Elin tycker jag är fint, eller Ida
  • jacao

Vad tror ni frakten blir för en lurv i stl 104? 24 kr eller 36?{#lang_emotions_undecided}

• jacao
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-10 21:08:01 följande:
    36 skulle jag gissa på..
    Tack
  • jacao

Hur var det nu med Tradera, skulle ladda upp 4 auktioner, uppladdningen gick bra men "valideringen" går vääääldigt segt.

Men det är bara att låta det va så kommer dom upp så småningom eller? Vet att jag läst att flera haft problem med detta senaste tiden...

• jacao
    nikki2006 skrev 2009-08-10 21:43:12 följande:
    Ja låt den vara de kommer upp senare eller till och med imorgon. men kolla auktionerna direkt för ajg hade flera som lade sig som dubbla fast jag inte rört en enda knappSå jag fick radera dem snabbt innan jag hade bud på båda
    Tack! Här finns experter på allt
    Men ska jag avbryta "valideringen" eller låta det vara kvar?
  • jacao
    nikki2006 skrev 2009-08-10 21:57:59 följande:
    Låt den vara kvar
    Då gör jag så, litar på dig nu
  • jacao

God kväll kanske man ska säga också

Så mycket fint i BT idag igen!

Själv sitter jag på fingrarna... så sugen på lite nytt NS... Och en brun lurv, men tre lurvar till ett barn känns lite för mycket. Eller?

• jacao
    Smultronhjärta skrev 2009-08-18 19:57:08 följande:
    Man kan aldrig ha för många lurvar väl? Kvällen är ännu ung
    Sant, du har så rätt Och den är ju så underbar den där bruna lurven...
  • jacao
    Tejja skrev 2009-08-18 20:01:08 följande:
    *schhhh* säg inte så. Jag har precis insett att jag har 3 till Neah. Jag beställde två, en rosa och en turkos- tänkte att jag skulle lyxa till det på 2 nu när hon börjar dagis. Men jag hade helt glömt bort att hon hade en grå i garderoben som jag köpt för läääänge sedan...
    Vid  närmare eftertanke är nog tre lurvar precis lagom
    ängeln83 skrev 2009-08-18 20:02:20 följande:
    GodkvällNeeeeh, inte alls för mycket, Liam har 5 lurvar och jag är grymt sugen på minst 1 till ialla fall
    Ja problemet blir ju att det blir väldans många lurvar om man har fler barn Just nu finns det 6 lurvar här hemma, men jag måste nog ha den där bruna, så fin {#lang_emotions_sunny}
  • jacao
    Busbellan skrev 2009-09-07 20:43:26 följande:
    Hej i tråden, händer här något kul?Fick fin post i lådan idag Rosarandig katvigtröja från busloppan och puzzlemuddisar från gula hästen.Nu MÅSTE jag bara ha tag på rosarandiga leggings i strl. 98, men det verkar kört.Butiken i Växjö hade inte ens fått in något nytt katvig än knappt
    Finns på rackamaja som det ser ut
  • jacao
    Busbellan skrev 2009-09-07 20:48:44 följande:
    Åh TACK!! Springer dit!!
    Spring spring spring!

Såg att det fanns på www.linuslotta.com också, de har tydligen alla möjliga märken där nu.
  • jacao

*kikar in en sväng*

{#lang_emotions_flower} GRATTIS SVEA PÅ 2- ÅRS DAGEN!!! {#lang_emotions_flower}

Så fin hon är i BT, rosa katvigarna är underbara

• jacao

Kikar in en snabbis och säger hej

Butte- Vilket underbart rum Isabel får, jättefint blir det!

• jacao
    Busbellan skrev 2009-09-19 20:11:14 följande:
    Har bestämt att jag ska göra mig av med några av Ellas leggings, men vilka??Winterbloom - har ju muddbyxorna i samma print så jag vet inte hur mycket leggingsen kommer bli användapippileggingsen - har ju inget bra att ha till demaquaflower - tycker de är jättefina, men de har knappt blivit använda.sländorna - älskar dem och de passar fortfarande, men det är på gränsen.Ska man kanske göra sig av med alla? Vilka skulle ni behållt om bara nåt par ska säljas?
    Några utav dom kan du skicka hit!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14