• Theina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Ja här händer inte mö...

♥ Linnéa 081005 ♥ (shopping i galleriet uppdaterad 21/6)
  • Theina

Ngn som handlat från ollypop.com där är ju lite gamla godingar kvar och allt, men jag har aldrig handlat där förut..

• Theina
    Raihana skrev 2009-07-11 21:20:10 följande:
    lite clown över det hela, å ja dyrt för att vara rea...
  • Theina

SmillaMIlla: Mycket finare på än på bild iaf

Raihana: Det var väl du som hitade den i 110 igår? fast jag såg den i 104 ngnstans men jag minns inte var.. var hittade du 110??

Jag vill shoppa på rackamajja.. men jag vet inte om plaggen jag ville ha från eleraff fanns kvar och det ska liksom matcha, så då vågar jag inte köpa det än.. men då tar det väl slut på rm.. skit.. vad gör man?? för eleraff har inte mejlat tillbaka om det jag istället för flower bodysuiten finns kvar.. segt minsann..

• Theina

H80: jättefin shopping.. ååh, ska jag handla eller inte innan jag vet vad som finns kvar hos eleraff? för jag vill inte ha de matchande gula leggingsen om inte dalmatinerlinnet finns kvar i storleken jag vill ha hos eleraff.. help..

• Theina
    Busbellan skrev 2009-07-11 22:00:53 följande:
    Här verkar det shoppas för fullt ser jag Själv sitter jag och funderar på vad man ska hitta på i sommar egentligen, har ju inga planer alls. Skulle vilja hitta nnå billig stuga nånstans, men allt är ju svindyrt.Nån som har tips?
    det finns stugor på ölands djurpark att hyra, och gör man det innan eller efter högsäsongen så kostar det 2500 ca för 4 dagar.. jättetrevligt, vi var där i juni.. sen har vi iofs stuga själva också, men lite ombyte förnöjer
  • Theina
    Raihana skrev 2009-07-11 22:10:39 följande:
    poppilopp har ju ordinarie pris på 299 jag ska kolla runt lite efter 104an.. brb..
  • Theina
    Zvartaliljan skrev 2009-07-11 22:21:33 följande:
    Har ingen...och ringer jag så blir det direkt in då hon varit inne så många gånger förut för detta. Testade klyx förra gången men funkade inte så vill inte utsätta henne för det en gång till i onödan. Åh fan helvete Hon som t.o.m slutat med blöja på natten...nu blir det tillbaks till ruta ett...hon har haft blöja nästanj hela dagen och har det nu med, nämner jag toaletten så skriker hon för det gör ont säger hon...HELVETE ¤#&/()=(?()/&%¤#"!#"¤"##¤%&/(=)(/&%¤"##¤%&(/&)/=(
    fy 17, stackars maia. . det ända jag kommer på är micorlax då, men katrinplommonpure? ta tempen i rumpan? (inte för tempens skull utan för att man är där och grejjar liksom), dricka?  men det är sånt du säkert redan provat om hon brukar ha sådana problem.. men vad gör de om du åker in med henne? 
  • Theina
    Raihana skrev 2009-07-11 22:24:16 följande:
    Hittar tyvärr inte 104an tror den var i ngn webshop där den är slut nu, för jag har kollat igenom alla jag minns att jag kollade på igår. . hoppas du hittar snart.
  • Theina
    Raihana skrev 2009-07-11 22:27:37 följande:
    Kanske på salgen i höst
    ja FETT att jag också ska dit i höst kan jag säga.. kollektionen som reas nu tycker jag är TOPPEN..
    Haha, jao den hade varit nice, men inte för 300 spänn (iofs inte så stor skillnad på 209, men ändå..).. får också hoppas på salgen..

Liljan och loppan: Lider verkligen med henne och er.. men jag tycker nog också att du ska åka in.. det kanske blir jobbigare så sätt, men det går fortare över..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14