Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl
    melizza skrev 2009-08-11 10:32:33 följande:
    Skitsöt ju....men har dem hörjt priserna på tröjorna i år????
    Ja så gör ju de flesta märkena då svenska kronan är så låg. 250 kostade de förut vill jag minnas.
  • Stargirl
    Raihana skrev 2009-08-11 10:39:58 följande:
    Gomorron förresten!Ska nog packa väskan och åka och bada med barnen hos mamma!Cu!! Shoppa inte upp alla lurvar från ajabaja, spara nån åt mig. Vill nog ha 1 eller kanske 2 till...... Många lurvar blir det i år
    Beställde precis en till sonen i stl 140. Den grå med gula kantband. Blir nog perfekt!
  • Stargirl
    jompa skrev 2009-08-11 10:42:19 följande:
    Men undra om det inte hade höjt redan i våras till 275kr för de långärmade tröjorna. Tråkigt men inte så mycket att göra när kronan är så lite värd.
    25 kr hit eller dit spelar inte så stor roll tycker jag.....man vet ju varför de är tvugna att höja priserna. Det är inte lätt när marginalen äts upp av kronans fall.
  • Stargirl
    jompa skrev 2009-08-11 10:47:25 följande:
    nä det är sant men man är så knasig när man tittar på priserna det ser sååå mycket mer ut med 275 än 250. Fast om man ska handla många kan det bli dyrt.
    Sant handlar man många blir det stor skillnad....det är typ ett par strumpor färre på Lindex nästa gång man handlar
  • Stargirl
    jompa skrev 2009-08-11 10:55:26 följande:
    Vilken tur att jag inte handlar strumpor på Lindex då
    Hahaha....
  • Stargirl
    Tasha78 skrev 2009-08-11 11:19:46 följande:
    vilken shopp hade lurvbrallor såg dom igår och skulle köpa idag men glömde bort var
    ajabajkakids hade idag iaf.
  • Stargirl
    Pejo skrev 2009-08-11 13:10:16 följande:
    hrmmm kan inte riktigt bestämma mig, hittade småfolks väpnarluva på lillaw men .. får väl invänta den nya overallens ankomst innan jag bestämmer mig.POP overall i brunt - har ni några andra ideer på mössa till detta till en 1- åring
    Varmare dagar är Molos väpnarluva i bomull perfekt, kalla dagar skulle jag ha en mössa i vindtätt material med fleece insida från ex POP. Man måste ju ha lite olika mössor beroende på väder.
  • Stargirl
    mortillsju skrev 2009-08-11 13:28:34 följande:
    Sorry i dansktråden, men bästa mössan till de där små är ju pops stickade mössa i ull med flecefoder. Vindtät och sitter som en smäck på. Detta när det är kallt.
    Ja de är bra men inte när de blir blöta....mem man måste ha flera olika mössor för olika väder.
  • Stargirl
    Jes sica skrev 2009-08-11 14:02:19 följande:
    Vad köper ni för vinterkläder till era små? Vill köpa snart..
    M har

Molo regnbågsoverall (från förra året till första delen av säsongen)
    Miniature (jacka och byxa från förra året men de var stora då)
    Reima vinter overall (från förra året passar säkert hela året)
    Ver de terre höstoverall
    Villervalla höstjacka
    Mee Too höst byxa
    Molo lurv
    Everest Fleece jacka
    Nova star fleece jacka

Jag ska  köpa en ny overall. Vi får se om det blir på rean efter jul eller nu snart.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14