Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

lillronya skrev 2009-07-14 21:08:26 följande:
    Men hon kommer att kunna ha de nu. Anjelin har bara 92 annars. Absolut inte större.
    OJ ja då får jag prova dem nästa gång vi ses
  • nikki2006
    Incommunicado skrev 2009-07-14 21:10:56 följande:
    allt väl här, tack! Bebis idag på mvc hade jympapass, 156 i hjärtljud (Damien hade också höga så jag drar inga slutsatser... ) allt verkar fint! Hur är det med er?
    Okej, barnen har peppar peppar inte varit förkylda på lääääänge nu. Vad bra att bebben mår bra
  • nikki2006

Måste sticka nu men det var kul att snackas vid lite ikväll. Kram på er mina vänner kram kram

• nikki2006
    Duntoffla skrev 2009-07-14 21:14:51 följande:
    Heej! Ja, jag hoppas att du snart kommer att må bättre. Efter regn kommer alltid solsken, någon gång även om det känns mörkt nu. Jag är så lat och orkar ofta inte lägga in bilder på Noel. Köper inte heller lika mycket som förut så det blir inte så mkt i BT. Tack snälla för din söta kommentar! Go kväll!  De är verkligen inte att leka med när de inte sovit på dagen. Håller tummarna att han slocknat för natten nu.
    Vilka underbara lockar, jag smälter{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}
  • nikki2006

Måste säga hej då men underbara "smilet". Såhär ser Jessie ut varje gång man säger-smile
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-07-15 19:12:56 följande:
    JA de har nog nåt knas.
    Jag fick bara 6 st, känner mig lite mobbad nu ju
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-15 19:18:13 följande:
    Nikki--- Å va söta tofsar  Längtar till Bubblis kan ha såna!!
    Tror du hon får lockigt hår??? Nikki var också fin i tottar men Jessie är ännu sötare pga lockarna. Och tack så jätte mycket{#lang_emotions_kiss}
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-15 19:23:04 följande:
    Nä, tror Bubblis fjun kommer bli spikrakt faktiskt Sååå fint med lite lockar *gulligt*
    Snurrar hon fortfarande av sitt hår eller börjar det få en chans att växa???. Har du beställt nåt från Cillen???
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-15 19:25:19 följande:
    Hon snurrar mer än nånsin med fjunet   Lär aldrig få en chans att växa ut Ja, jag har beställt lite från henne.. Du då?
    OHHHYH NOOOO
    Jag har beställ mer än lite hi hi{#lang_emotions_embarassed} {#lang_emotions_money_mouth}Undrar när det kommer. Sugen nu ju{#lang_emotions_tongue_out}
  • nikki2006
    Morty skrev 2009-07-15 19:25:40 följande:
    Så söta tjejer i bt! Idag kom Mattis cuba skor och han blev överlycklig. Storasyster var tvärsur för att där inte var något paket till henne. Men jag har ju beställt skossor till henne från Mysgrodan så de kommer säkert någon gång i veckan.
    Tack så mycket

Så roligt med lite nya skor
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14