Inlägg från: MammatillO |Visa alla inlägg
  • MammatillO

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

86/92 min mormor ska ju till piteå imorrn så ska ringa dit imorgon bitti

solouniko skrev 2009-08-02 22:08:35 följande:
    Vilken storlek är du ute efter? Fanns massor på hanséns barn i Piteå om du har vägarna förbi. Asko har 74/80 kvar tror jag
  • MammatillO

Snacka om galen jag är ringde kära mormor och bad henne gå dit så fort som möjligt imorgon *S*

kexchoklad skrev 2009-08-02 22:14:39 följande:
    Det är 30% på dem tror jag. Jackan kostar 499 och byxan 299 till ordinarie pris om jag inte minns fel.
  • MammatillO

Tur hon var vaken och snäll som är villig att kolla på kläder åt Barnbarnsbarnet

kexchoklad skrev 2009-08-02 22:21:09 följande:
    Ja, men det gjorde du rätt i Man måste ju passa på medans det finns kvar
  • MammatillO

Hoho! Fanns en Molo regn/vind jacka kvar i butiken i 86/92 fast bara till 20% rea :/

Snälla gammelmormor köpte den åt sonen .

• MammatillO

Ja absolut

Hon sa jag köper kläder när lilleman behöver så du slutar sitta
    vid internet och buda som en galning ( hon hatar att jag sitter vid datorn)

solouniko skrev 2009-08-03 15:26:17 följande:
    Perfekt, vilken snäll gmmelmormor
  • MammatillO

shit molo regn/vind jackan är uppe i 490 :- vilken tur att det var 30% rea på 399:- ny från butik.

• MammatillO

solouniko:

Pratar du om ASKO? Personligen tycker jag hon är för dyr och tar sällan in ( då jag varit där större kläder) Sen med Bugaboo har hon för lång leverans tom för ett parasoll får man vänta flera veckor , Blev även besviken då hon beställt Paul frank topptyg till butiken och den var 2 månader försenad och även då fick man beställa om sin vara *sur* så då struntade jag i det.

• MammatillO

Hon har inget lager och det tycker jag är lite dåligt då man kan få vänta 4 v på ett parasoll ...

därför antar jag att hon inte har mycket Bugaboo kunder iaf ..

isako skrev 2009-08-07 22:03:04 följande:
    Men leverans tider kan hon ju knappast råda över?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14