-
ursäkta stavningen.... : översättning: varför letar du ny lurvoverall redan?? , din lilla donna e ju liten....inte kan stl 74 va för litet redan..:)Greksmurfen skrev 2009-10-05 22:32:43 följande:solouniko: vaffö letar du redan sor lurvoverall..din lila donna är vella liten =).. inte kan väll 74 va för litet för henn redan =)....
-
hejhej...
J´jojoa75: men det låter ju hlt absurt.... ska man inte ens kunna få maila vilka man vill eller utan att det kollas...
Idag har ja fått finaste finaste katvig rainsuiten från busloppan =)... såååååå fin å ja tror att den ommer att passa han ett bra tag framöver med=)... vill ju ha stövlar nu som passar till denna suiten ...ngn som vet vart man kan hitta dem med blått middiapple print=) -
ngng som på rak arm vet vart man kunde få tag i puzzle body å gärna byxor med i stl (80)-86..
var med maxen på sitt nya dagis idag... han ska skolas in om 1 mån =)... de sover ute i sovsäckar så idag var vi å inhandlade en till han =) -
Tackar....=) har hittat bodyn där=)... men tro inte de finns nga puzzle byxor ngn stans .. behöver minst 80 egentligen..LJ2 skrev 2009-10-06 19:29:32 följande:jahapp.. liite fattigare nu då.. ot didrikssons overall , st 80 ? hoppas den inte e jääättestor.. vantar, Louie Louis klänning o hollys tröja.. =)) bra med rea
jo tyckte med det låter mysigt... de ligger på madrasser iett litet lok =) om man säger så en å en=)... maxen kommer va yngst på bygget =) men det ska nog gå bra..... de sa att de brukar sova i ett fleeceställ som de drar över kläderna å sedan då in i sovsäcken... men fråga n e duger inte en fleeceoverall molo egentligen.. lr vart kan man finna bra flece ställ? -
smilliamilla e du duktig på finska??;)
skickar de ens till sverige??? tror att den frakten avser i finland va?? -
så söta kids i kläderna=)...lillronya skrev 2009-10-06 19:36:43 följande:Ja allt passade jättebra och alla var glada och nöjda. Kul!
smultron: självklar behöver Lova lite fler suits=)..det kan man aldrig få för mga av... har blivit en hit här med.. spceiellt hos maken.. han diggar det där att bara trä på ett plagg=) -
på facebooken så kan man se lite ansikten =)....vi e rätt mga iden gruppen nu=).....Flock skrev 2009-10-06 21:12:57 följande:Det är så roligt att få ett ansikte på dem man "pratar" med så ofta! Jag saknade oxå lite fler färger i långärmat men fick många härliga mössor istället..
nu har maxen äntligen somnat.. blev en långpromenad ute...
smilla: har mailat den finska sidan nu så får ja vella se om det blir nga puzzle byxor.... tycker ni det blir för mkt puzzle med både body å byxa??... iof man behöver inte ha dem samtidigt.. men vad kan man matcha med?? -
GAH va sur man blir........ fick hem ett par byxor i molo som hade fläckar på sig... trodde de skulle gå bort med tvätt men icke =S... men hade då haft dem ett bra tag innan ja gav mej på dem å såg detta så jag mailade aldrig.....JuliaochNelly skrev 2009-10-06 21:26:33 följande:Gaaaa jag blir sjuk i huvudet snart....Jag vann denna på T och fick hem en helt urtvättad luva då mejlar jag henne 5 gånger och inget svar. Så mejlade en annan tjej ifrån tradera tråden henne via hennes aktioner & då svarade hon direkt & ja då rann det över för mig och jag mejlade henne och skrev att om hon inte behagar att lösa detta med mig så får jag väl gå vidare med det...Och nu gav hon mig neg för jag är " läskig" men vem f*n vill betala 249 kr för en andvänd urtvättad vara. Nää fy fan villken skit kväll. Hur går jag vidare med detta då? hon har ju verkligen grundblåst mig www.tradera.com/ranarluva-MOLO-ny-strl-S-aukt...
Hota med att anmäla henne å be henne ta tillbaka luvan....för som sagt inte kul med en urtvättad luva till det priset =(.....
älskar space luvan maxen har en i S=) perfekt å ha ute nu
www.tradera.com/overall-absorba-som-polarn-katvig--auktion_99983024 föressten.. sådant hä stör ja mej på att ngn skriver SOM ex katvig... hur är denna lik en katvig overall om ja får fråga?? -
liljan: tack för en superduper fin regnoberall=)... maxen va så fin i den =)..... å 86 kommer räcka ett tag framöver....
p&T e ja med helt såld på=).... få se när det blir två barn i fam så kanske =)..får bara övertyga maken innan =P...... vilken babyskydd kommer du ha?? ..för du kan sätta fast flertalet babyskydd på vagnen med hjälp av adapter..så g att våran maxicosi gick=).. perfekt när lill** sover=) -
har en P&T katalog framför mej =D.... ja man ju aldrig var för tidigt med å kolla sånt =P..Buttelina skrev 2009-10-06 21:50:07 följande:akta graco med bas verkligen ett super babyskydd!
står att det finns adapter till ngn graco iaf=)...kan ju bara säga att kunna stta bilbarnstolen i en vagn har varit super duper....
å har man en barnstol med Bas =).. ja det e ju ett måste... iaf om man e lat åvill att allt så gåsnabbt =)... vi har ju maxicosi vagnen och babyskyddet med samma=).. -
:) det vet man aldrig=)..... kan ju säga att vi inte kör på säkert kort... så blir det så blir det =).... men inte som vi superplanerar.... tar ju en hel del tid med maxen å han eju bara 11 mån än =). sen så tycker ja det dyker upp magar å bebbar här i tråden hela tiden juh =)... såå gosigt med en nyföding juh =)...Buttelina skrev 2009-10-06 21:59:57 följande:funderar du på en nr två
du ska inte ha en 3:a =)tror lillebror vill bli storebror :) -
köpte ju en body på T med älgarna tänkte ja skulle testa den modellen å är verkligen inte nöjd där heller ingen bra passform alls.... föredrar gamla hederliga molovarianten med babyknäpning eller omlott uppe vid halsen...lillronya skrev 2009-10-06 22:04:02 följande:JAg har den i babymodell men har samma problem. Sitter helt värdelöst! Ska reklamera den.