Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

snigelina skrev 2009-09-14 16:24:09 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-14 16:10:37 följande: Jepp, idag är det Ida-dagen informerade mina barn mig om
    Tacka barnen från mig   Bubblis måste ju få en namnsdags present.. Synd att jag inte kommer in på webshopparna {#lang_emotions_undecided}  Får laga nån god efterätt till maten idag istället, seklad gillar ju damen i fråga {#lang_emotions_dreamer}
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Go kväll brudar

Kikar in ett par minuter så här på kvällskvisten.. Numer så BOR jag i målarkläderna dygnet runt och går på ångorna, helt toktrött och knäpp av allt som ska göras Lite mer knäpp än vanligt då menar jag förstås

Hoppingen ligger på hyllan ett tag, kostar kroooonor å flytta *blöö* Men fick en badges tröja och lite flygplan och några Möö i lådan idag ändå {#lang_emotions_dreamer}

• RååSa BuBBlan

Raihana--- Huj va nice hopping i bildis och va lurvigt och gosigt ni har det hemma   *underbart*

• RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-09-16 22:42:27 följande:
    Hej!Hur gick det med gula huset-ägarna?
    Å vi var där på möte igår, å det är ett förbaskat mysigt hus det där {#lang_emotions_dreamer} Vi drack kaffe o snackade renoveringen som ska göras, han kan gå med på 2,3 och skippa garaget men vi står kvar på vårt bud ev upp till 2.1 med lite mer fixat invändigt.. Dom väntar på den andra intressenten som inte ordnat sin finanisering på 2,5.. Men samtidigt så har säljarna redan skrivit på för sitt nya boende samt så bor dom ju i Thailand under vinterhalvåret och ska åka snart.. Får se vad som händer, risken finns att vi förlorar det men vi kan ha en jäkla tur åxå   Hoppas på de senaste
  • RååSa BuBBlan
    Mitt livs lycka skrev 2009-09-16 22:41:59 följande:
    Vad har ni för vintermössor till era små? Jag letar som en galning efter snygga/tuffa vintermössor men hittar inga. Så fort de är av den lite varmare sorten så ser de så "muppiga" ut... Inte kan lilleman ha bomullsmössor hela vintern?!
    Vi hade mest bomulls mössor förra vintern, molos rånisar
  • RååSa BuBBlan
    Raihana skrev 2009-09-16 22:43:27 följande:
    Roligt med att fixa inför flytt, men tar ju på krafterna som sagt.
    Jag avskyyyyyr det!!!   Stå och jobba dygnet runt för nån annan ska njuta av de fina   *uscha*
  • RååSa BuBBlan
    Raihana skrev 2009-09-16 22:45:05 följande:
    Har gjort det Ja, jag blir så glad när jag öppnar garderoben och allt lurv kommer emot mig Bra för en som totalratade lurvar i Januari
    Ja den där samlingen måste ju nästan anfalla dig när du öppnar   *ras liksom*   Urfina allihopa *löööööv*
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-09-16 22:48:41 följande:
    LÅter ju ändå som att det går på rätt håll. Håller tummarna för er!
    Ja NERÅT hållet 

Vi har hittat ett till som är väldigt intressant utanför Uppsala så vi är inte helt låsta på detta objekt vilket känns skönt, men huj va mysigt det är där {#lang_emotions_sunny}
  • RååSa BuBBlan
    Raihana skrev 2009-09-16 22:51:11 följande:
    Ja, allt det där som man skulle gjort medans man själv bodde där. Känner igen det där. Sen när man ska flytta så ska man fixa det på en månad när man haft flera år på sig......
    Mmm.. Å nu är det helt plötsligt JÄTTE tjusigt här hemma {#lang_emotions_undecided} Känns lite sådär skoj..
  • RååSa BuBBlan

Nä bruders... Det blev verkligen en snabbis.. Måste jobba vidare här {#lang_emotions_dreamer} Foto på söndag vetni {#lang_emotions_laughing}

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14