Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Smultronhjärta skrev 2009-09-20 16:12:01 följande:
    Jag önskar det var möjligt även här..men när man bor i en knarkarkvart är möjligheterna aningens begränsade Så jag är i behov av en som kan stå synligt dvs med lock och en som inte gör ont i ögonen att titta på dvs inte i plast eller ihopvikbar..
    Å Mio har en vit jättefin   Tro det va Mio iallafall {#lang_emotions_dreamer} Ska kolla om jag kan hitta den på nätet

Brb..
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-20 16:15:28 följande:
    Å Mio har en vit jättefin   Tro det va Mio iallafall  Ska kolla om jag kan hitta den på nätet Brb..
    Å dom har den inte på sidan {#lang_emotions_undecided} Men den är iallafall vit och i trä Jättefin!!
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-09-20 16:16:52 följande:
    Fina! Hej!Vad ni varit duktiga!!
    Hej!

Ja visst har vi   Jag e så sjukt trött nu!!!

Ska belöna mig med nån hopping i morrn tror jag {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-09-20 16:21:12 följande:
    Åhh ska ni flytta nu? Har det blivit husköp? *inte hängt med alls*
    Ja nu är det bestämt! Vi ska bort från Sthlm

Vi har lagt bud på ett hus men dom tar inte vårt bud   Vi väntar ut dem då dom har mer bråttom än oss
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-09-20 16:24:42 följande:
    Tack för att du letade, jag gjorde det också Det blir till att släpa sig till butik alltså, hemska tanke..*gillar nätshopping ju*Vad duktiga ni har varit med allt slit- tycker du ska belöna dig med shopping redan idag
    Samma här    *näthopping rules*

Ja kanske man slår till på nåt tjusigt redan ikväll {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-09-20 16:26:26 följande:
    Åhh spännande värre!! Vart är det ni vill flytta?
    Vi har budat på ett hus vid Strömsholm Men letar i hela södermanland, västmanland, uppsala, norrtälje
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-09-20 16:27:06 följande:
    Den hade faktiskt passat här..jag kollade på den tack vare Google men den har inget lock och jag kräver lock för att mina gäster ska slippa se vår smutstvätt när de sitter och kissar
    Jag vill åxå ha lock på om jag ska den framme, vi har vår i ett skåp här

Du får bygga ett lock   En platta som du målar vit eller nåt {#lang_emotions_tongue_out}
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-09-20 16:29:59 följande:
    Tjoho..jag har ninjat Helt ot men så roligt att ninja! Extraoverall till dagis:www.tradera.com/REIMA-TEC-overall-stl-92--auk...
    Grattis till ninjandet
    ängeln83 skrev 2009-09-20 16:30:44 följande:
    SmultronJag gillar denna ifrån Vipp...dock svider ju prislappen rejält.www.danskdesign.nu/images/VIPP2008/441_hvid_p...
    Såååååå snygg!! Men om deras papperskorgar kostar typ tvåtusen va kostar då den DÄR
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-09-20 16:36:06 följande:
    Ja min gubbe tror ju att han är nya Ernst nuförtiden efter att ha fuskfixat iordning vår kvart, så jag har redan föreslagit tanken på egenbygge för honom..vilket han nappade på direkt! Jag är dock inte lika övertygad om att resultatet kommer bli a´la Ernst Så jag letar först
    Ha ha ha   ASG

Låt gubben bygga nu   ha ha ha..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14