Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Nä fy tusan alltså vad jag avskyr att lägga ut auktioner {#lang_emotions_throwup} Nu får det fasiken räcka för ikväll!! *trött*

Alltså vad kan man göra?

Vi hade ju mäklarn här i söndags för foto och vårt objekt skulle ut på kvällen, i förmiddags ringde gubben upp henne o undrade vart vår lägenhet tatt vägen, "å det hade vart så mycket och dom hade rest till Ångermanland osv" "men ikväll skulle den ut", den har inte dykt upp än {#lang_emotions_undecided}

Börjar känna mig jäkligt irriterad faktiskt.. Vi har ju ett hus som väntar liksom å det kan ju försvinna i ett nafs..

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Rååsa Smurfen skrev 2009-09-22 22:01:24 följande:
    fyndade en molo klänning nyss han sätta mig vid datorn av en slump 5 min innan den gick ut www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=9856...#picfast tycker lite synd om säljaren som jag vet finns här i tråden ibland
    Å fina fina klänningen!!

Stackars Harley dock
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-09-22 22:09:28 följande:
    Riktigt dålig stil av mäklaren!
    Ja dom stod ju och ljög oss rakt upp i ansiktet känns det som   Usch va trist det känns.. Å dom sa att den skulle vip visas nu på söndag, det kommer ju gå sådär, folk hinner ju inte ens se den ute innan visning ju   Skulle valt en annan mäklare!
  • RååSa BuBBlan
    Morty skrev 2009-09-22 22:12:43 följande:
    Alltså man får ju mindre och mindre förtroende för de där mäklarna. Sen ska de minsann ha en massa betalt. Ring och jaga dem imorgon fm!!!! Den SKA ut och det NU!!!
    Ja vi har ju skrivit kontrakt å där ska dom MINST ha 40000.- Å sen kan dom inte ens masa ut den på nätet   Känner mig skitledsen faktiskt..
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-09-22 22:16:16 följande:
    Ja det är sålig stil, så det är inte klokt! MAn blir så arg på sånt!
    Ja, allt verkar bara så rörigt.. Jag lär bli riktigt förbannad om jag vaknar i morgon bitti å så ligger den inte där.. Vi ska ju liksom hinna granska den, redigera och sen ska den på hemnet å det lär ju ta nån dag innan det sker åxå.. Nä fy tusan! Gubben kommer bli vansinnig på dom i morgon *stackars dom alltså* {#lang_emotions_demon}
  • RååSa BuBBlan
    Fiffa5 skrev 2009-09-22 22:16:27 följande:
    Måste svara! Fy vad tråkigt!! Jag hade helt klart ringt upp i morgon igen och bytt mäklare! Det där är ju inte OK, och sköter hon det så nu - hur ska hon då sköta eventuell budgivning med intressenter osv? Ni betalar ju mycket för hennes tjänster och sköter hon det inte ska ni byta till ngn annan.
    Tror inte vi kan byta.. Vi skrev kontrakt med dom och dom har ensamrätt på den här lägenheten i 3 månader  

När dom var här fick hon ett samtal från en kund, då hade hon GLÖMT visningen av deras bostad {#lang_emotions_surprised} Dom sprang härifrån en kvart sena..
  • RååSa BuBBlan
    1 och 1 är 3 skrev 2009-09-22 22:18:04 följande:
    Fy vilken dålig mäklare! Vi hade superflyt med vår, Han va här på onsdagen och tog bilder och huset lå ute på hemnet på fredagen. Stor annons i tidningen fick vi och fin exponering på coop Men ring i morgon, så ska de inte gå till ju....
    Ja det är SÅ det ska gå till!! Inte så här... Hålla på å jaga på dem för att bara få en lögn i ansiktet {#lang_emotions_yell}

Gubben ska ringa i morgon bitti, han är SKITFÖRBANNAD kan jag lova!!
  • RååSa BuBBlan
    Morty skrev 2009-09-22 22:18:39 följande:
    Det förstår jag, hade också blivit ledsen. Tycker inte de står för sin del av 'avtalet' när de dröjer med att lägga ut huset. Säg till dem att för var dag som det dröjer drar ni av 5000 på deras provision. 
    Eller hur!

Vi har ju bara ett muntligt avtal ang det iofs, men det gäller ju åxå.. Ja vi lär väl få hota dem med nåt sånt till slut {#lang_emotions_undecided} 
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-09-22 22:19:46 följande:
    Heja bubbelgubben!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14