Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

mortillsju skrev 2009-09-22 22:19:46 följande:
    Mäkleri handlar om förtroende. Byt om du inte känner det. Tråkigt med oseriösa mäklare. Ja vad fasen....vill butikerna inte sälja va??
    Det går nog inte att bryta kontraktet tyvärr Annars hade jag rint nån annan i morse direkt..
    THEA och Grodan skrev 2009-09-22 22:23:10 följande:
    Men vaf**n    Vilken DJ**LA STIL
    Eller hur... *shyssta mäklaren*
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Fiffa5 skrev 2009-09-22 22:23:57 följande:
    Men har ni inte rätt att byta ut kvinnan mot ngn annan på samma mäklarfirma tror du? Hon verkar ju INTE bra...
    Det är bara hon och hennes man då som fotograferar..
  • RååSa BuBBlan
    Morty skrev 2009-09-22 22:22:41 följande:
    Ja, ibland verkar det som att man måste 'hota' för att de ska förstå att de inte kan 'driva' med en.Vet en som beställt en soffa en gång och de sköt upp leveransen. Till slut blev de riktig förbannade och gjorde någon överenskommelse att de drog av typ 500 eller 1000 spänn/vecka som soffan blev ytterligare försenad. De fick soffan rätt biliigt i slutändan. Men så jäkla trist att behöva gå och vänta.
    Oj!  Kanske ska köra den stajlen här ändå
  • RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2009-09-22 22:30:33 följande:
    Men ett kontrakt måste ju hållas av båda parter. Det är inget slavkontrakt och oseriösa mäklare måste anmälas.
    Ska bli intressant och höra vad de har att säga i MORGON när den ännu inte är ute och Bubbelpappan förbannad!

Om dom sjabblar till vår bostadsaffär då ska ni få sen en Bubbelmamma riktigt arg för första gången!!
  • RååSa BuBBlan

Nä ska gå och försöka coola ner mig lite framför tv:n en stund här, kan inte somna upprörd

Cu sötisar och tack för att jag fick oroa av mig lite {#lang_emotions_heart}

• RååSa BuBBlan

God morgon.. Eller god och god...

Mitt sjuka ex har låtit pierca Emelie...

Hon har tjatat om det i ett halvår och jag har sagt tvärt nej då hon bara är 13..

Å nu känner han sig sååååå snäll och bra som lät henne göra det och han kommer låta Bella göra detsamma om hon vill när hon vill oavsett vad jag säger, å Bella som följer allt Emelie gör lär ju ha en piercing nu när hon är 11

Vad gör man? {#lang_emotions_cry}

• RååSa BuBBlan
    Tasha78 skrev 2009-09-23 07:40:49 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-23 07:36:30 följande: nääääääääääää kramar om fy va elakt
    Tack!

Han måste vara jordens största id__ot...

Nu lär hon väl vilja ha massor i ansiktet också och sen ångrar hon sig och är ledsen över det.. Å oooooorkar inte med den människan, han är bara =)(&%&%&//() {#lang_emotions_yell}
  • RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2009-09-23 07:43:40 följande:
    Fy satan vad arg jag hade blivit. Så gör man inte utan att prata igenom det med den andra föräldern.Hoppas Bella inte gör det.
    Ja jag hittade det igår kväll när jag skulle sova, behöver jag säga att jag INTE somnade på flera timmar {#lang_emotions_yell}

Han måste ha vetat om att jag sagt nej.. Å hans svar är " om min underbara dotter vill ha ett smycke så får hon det, Bella kommer få det också när hon vill"

"hon frågade så sött och hon blev så fin med det"

I D I O T!!!  {#lang_emotions_yell}
  • RååSa BuBBlan

Nån som vet om man kan se när ett foto är taget om det ligger på en dator?

Hittat ett som jag måste veta fotodag på!!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14