• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Duntoffla
    maugu skrev 2009-07-08 13:10:49 följande:
    Visst har hon?Blir 8 månader den 21..jisses..och tackar för komplimangen gör hon..Livia hälsar att killen i famnen (hos snygga mamman) är en riktig pudding
    Oj, vad tiden går fort! Haha...killen hälsar från sjukbädden
  • RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2009-07-08 13:09:26 följande:
    Rätt var det är rycker de ju iväg i längden. Jag har en urfin åskblå vantfleece här hemma i 92. Jag vill så gärna att S ska kunna ha den men det är tveksamt. Den är så fin. S har 98 i sin lila lurv från i vår och den är inte för stor ....men sen är hon mycket rejälare än din Bubbla.
    Ja Bubblan e så tunn på överkroppen så jag e rädd det blir massa häng bara om man tar för stort, hon har ju vårens baby 92 å den sitter bra.. Kanske man ska prova junior 92 istället för 98?

Å den fina åskblå!! Vå sålde vår overall i vintras  *sakna*
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2009-07-08 13:11:11 följande:
    Då vill jag ha lite mått sen, och bild på modellen
    Måtten kan du få på stört när den landar, men modell bild dröjer då Bubblan kommer hem ikväll
  • mortillsju

Åhhh allas listor är fina! Själv är jag mest sugen på muddbyxor, nån tunika och sen hoppad jag de kommer med några velourplagg (klänning, byxa) och någon fin jeanskjol kanske? Sen jeans till lilla storebror, tröja i nåt print, munkjacka. *långa lista blir det nog*

• RååSa BuBBlan
    maugu skrev 2009-07-08 13:10:49 följande:
    Visst har hon?Blir 8 månader den 21..jisses..och tackar för komplimangen gör hon..Livia hälsar att killen i famnen (hos snygga mamman) är en riktig pudding
    Å lilla gumman!! Gud så hon e sööööööt alltså!!! {#lang_emotions_heart}
  • Mosen08

Nån som har fått svar från mysgrodan ang molobeställning? jag mailade imorse men har inte fått nåt svär ännu..

Neo -06 & Moa -08
  • Busbellan
    mortillsju skrev 2009-07-08 13:13:02 följande:
    Åhhh allas listor är fina! Själv är jag mest sugen på muddbyxor, nån tunika och sen hoppad jag de kommer med några velourplagg (klänning, byxa) och någon fin jeanskjol kanske? Sen jeans till lilla storebror, tröja i nåt print, munkjacka. *långa lista blir det nog*
    Åh, jag skulle vilja ha massa muddbyxor, men jag orkar inte sitta och försöka få i resår i alla
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Mosen08 skrev 2009-07-08 13:15:06 följande:
    Nån som har fått svar från mysgrodan ang molobeställning? jag mailade imorse men har inte fått nåt svär ännu..
    Jag mailade för ett par timmar sen och då sa hon att hon skulle lägga beställningen i em
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Buttelina

maugu: uunderbara lilla livia

humla: fiina inköp och härlig kombo

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • maugu

Jag har oxå fått levererat lite till Wien-birdprintet (klänning,body+suit) och de fina rosa randiga byxorna med mudd..en cartoon suit till Gustaf..spanar nu på lite tröjor,främst Dukati men garderoben kräks härhemma..och ändå rensade jag ut en hel del och sålde på T..Har inte hunnit med att vara i tråden på länge men hoppas bli lite mer aktiv efter hektiska månader i Sverige (nu är jag åter i Wien).Kram på er alla goa danskshoppare!!

Fyra Mirakel: J97-J00-G07-L08
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14