Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

RååSa BuBBlan skrev 2009-08-03 21:19:56 följande:
    Hon tycker inte det.. Bara vråååålar " ta bott dem byssena, dom e sååååå håda på mina ben"
    haha, jag förstår henne. Jag använde nog inte jeans förren jag gick i 6:an eller 7:an och på den tiden var inte de mjuka byxorna alls lika fina som idag. Man såg väl ut som en lodis
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2009-08-03 21:23:21 följande:
    Åhhhh vad det låter härligt! jag tycker du skall ha en skööön lugn kväll. Om du har badkar, köp någon härlig badkula, lite lotion.... Ja ha ett eget spa hemma och njut. Sedan kan du sitta framför fl och shoppa kläder ostört
    Åh, det låter ju inte helt fel det heller
    Själv hela tisdagkvällen och sen bara ett barn hemma i ett par dagar. Då kan ju jag och August bo på badet
  • Busbellan
    nikki2006 skrev 2009-08-04 09:58:15 följande:
    en fråga till hur många stl behöver man gå upp med kikkids byxor. Jessie har 86/92 i molobyxor nu. Räcker det med 92 i kikkid eller skall jag ta 98???
    Jat tycker inte kik kids byxor är så små, men ganska smala och det är bra här
    Ella kan fortfarande ha 86 i kik kids velourbyxor, men även 92 funkar.
    Hon behöver 92 i molos byxor. Så jag tycker nog du kan ta samma storlek som du brukar
  • Busbellan
    nikki2006 skrev 2009-08-04 10:08:36 följande:
    tack för hjälpen Är det jackorna man skall gå upp i eller det går bra med 92 tror du. man vill ju kunna använda dem till hösten?
    Jag har ingen jacka från senaste kollektionen så där kan jag inte hjälpa dig tyvärr
  • Busbellan

Åh så var man alldeles själv hemma, händer typ aldrig. Sambon tog med sig tjejerna till stugan och August ska jag hämta på kortis imorgon.
    Nu ska jag tyg göra ingenting och bara njuta

• Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-04 16:31:58 följande:
    Å det låter skönt, njuuuut
    Ja det ska jag göra, och så ska jag shoppa lite tror jag
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-04 16:35:32 följande:
    Å så fina!!! Den svarta jackan va urtuff!! Vad ska inhandlas?
    Det vet jag inte än Men nåt ska jag nog hitta, det lutar åt katvig
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-04 16:40:01 följande:
    Å lite rååååsa Katvigar   *underbara* Perfekt med skjutdörrar ju   Vi ska åxå införskaffa lite fler garderober, vi kör Ikeas som inte är så djupa *favvisar* men sen 236 höga så de går upp till tak vilket jag tycker e så snyggt Sen högblankt vita luckor utan handtag *urfint*
    japp precis rååååsa
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14