Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Smultronhjärta skrev 2009-09-07 19:51:48 följande:
    Åh finSamma säljare hade visst dessa:www.tradera.com/MOLO-babybyxa-med-pistol-prin...Våra pistolbyxor ligger fortfarande nya med lapp..vete katten vad jag ska ha till samt att Max sliter så extremt på sina byxor
    Jag såg dom och svor lite för knickers säsongen är över! Maken är ju pistolskytt

Vilken storlek är det i Max byxor då tro?{#lang_emotions_dreamer}
  • Everlonn
    Smultronhjärta skrev 2009-09-07 19:53:56 följande:
    92 och jag ska fundera på det
    VILL HA!!

Rackans Butte ska alltid hinna före{#lang_emotions_tongue_out}
  • Everlonn

Tack Butte förresten Fina lurven kom idag!! Ska tvätta och tumla den så den goar till sig lite

Tänkte jag skulle ta en samlingsbild sen när Bus vintergarderob är färdig, snart kommer sista som saknas, regbågsoverallen!!

• Everlonn
    Smultronhjärta skrev 2009-09-07 19:56:36 följande:
    Jag har iofs rensat ut suiten med pistoler idag så jag tror nog att byxorna stannar..Kan inte vara helt pistollös ju
    Äh rackans oxå
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-09-07 20:01:25 följande:
    javisst Eller Celia också för den delen
  • Everlonn
    JuliaochNelly skrev 2009-09-07 20:08:51 följande:
    åå det vill jag se  Lillebrors höst/vintergarderob är så gott som klar. Nelly saknar väl en del men jag velar fortfarande. Tror det får bli 2 overaller. Allt bra föresten?
    Allt bra

Hur är det själv? Fortfarande sjuk?
  • Everlonn
    JuliaochNelly skrev 2009-09-07 20:13:47 följande:
    jaap skiten ger ju inte med sig & tydligen så gör dom inte så mer....ska iallfall till vårdcentralen imorgon...blir ju tokig på detta
    Förstår det! Trist att vara sjuk
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-09-07 21:53:23 följande:
    Jo visserligen...allt är väl värt att testa egentligen. Men bara tanken får mig liksom att vilja kräkas
    Kom hit så ska jag nog kunna "tjocka till" dig lite Lagar mumsig mat
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-09-07 22:11:02 följande:
    Haha ja det kan jag absolut tänka mig att du gör Lagar också rätt god o bra mat, problemet är att jag blir liksom mätt/mår illa bara på ångorna under tiden jag lagar maten Blir mest mackor o frukt. Kräm o flingor slinker ner, sånt där snabbt liksom Förresten, idag har Maia ätit TVÅ stora skålar med flingor till frukost, frukt till mellanmål, två stora portioner spaghetti med köttfärssås på dagis, sen mellanmål igen, sen kom hon hem o åt upp EN HEL STOR GURKA (!!), 8 skivor skinka, en stor bit pizza (hemmagjord mjölkfri till henne) och sen en skål flingor igen och en macka till kvällsmat. VAD HAR HÄNT MED MITT BARN??????Hon äter ju för fasiken mycket mer än mig på en dag nu
    Wow!! Vad skönt att hon har aptit nu!! Bus är fortfarande liten i maten...var så glad ikväll när hon åt havregrynsgröt!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14