Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju
    JuliaochNelly skrev 2009-07-22 09:15:55 följande:
    Tack
    Åhhh strunta i dumma pojkar. Viktigast är att hon känner sig fin och glad i sina kläder!!

Den nya ger ett mer smutsigt ibtryck, den gula är ej klargul, den gröna mer mossgrön osv.
  • mortillsju
    Mosen08 skrev 2009-07-22 10:26:06 följande:
    Ok men den är väl vindtät också?
    Jo det fattar jag det som. Den är jättesnygg i färgen den lila!!
  • mortillsju
    JuliaochNelly skrev 2009-07-22 10:29:25 följande:
    Jo Nelly är ingen tjej som direkt tar åt sig heller  aa jag satt precis och jämnförde med den gamla som jag har på bild. fast och få tag i en gammal är väl nästan omöjligt.
    Det tror jag inte. Tradera lär väl ha en massa i höst tror jag

Men den nya är fin den med.
  • mortillsju
    JuliaochNelly skrev 2009-07-22 10:31:31 följande:
    ja jag tror nästan jag gillar den mer faktiskt....den är lite dovare inte så skrikig...Men så såg jag den lila nu med wojne wojne hur ska man välja ....
    Den lila är härlig. Jag tycker att den i verkligheten är lite mer "grillig" än hur den återges i min dator.
  • mortillsju
    JuliaochNelly skrev 2009-07-22 10:38:27 följande:
    Nä det är rätt. Fin lila men inte så som regnbågen såklart. Den passar nån med attityd Jag försöker gå på vad barnen vill ha så långt det går. Det  är ju deras kläder.
  • mortillsju
    JuliaochNelly skrev 2009-07-22 10:42:02 följande:
    eller hur..vad dom vill och pappa *asg* han satte sig direkt på tvären då jag föreslog rengbågs overall till lillkillen ...*tönt karl*

M valde en regnbågsjacka i butiken förra vintern. Han gick rätt fram till den i butiken.  Pappan bara glodde sen men vande sig till sist.
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2009-07-22 16:29:17 följande:
    länk?
    www.miniature.dk/

Här har vi den. Kläderna är så där diskreta som de brukar hos MAT, men overaller bådar gott även om det bara finns några få där. Jag kommer aldrig få på kläderna på de små dock ....
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2009-07-22 16:36:35 följande:
    ahh tack! nä det är inget för min smak alls. alldeles för neutrala kläder för min smak
    Jag tycker de är snygga men barn ratar dem ganska sådär rakt av. Kanske inte de där snygga prickiga strumpisarna då. Däremot tycker jag deras ytterkläder är tokfina i härliga färger oftast.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14