• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

SmillaMilla skrev 2009-10-05 11:28:37 följande:
    TACK HELLE för den underbara posten i lådan i dag! Skall genast prova när svea vaknat.
    Vad kul att du gillade det Ser gärna en bild eller flera
  • Helle
    Smultronhjärta skrev 2009-10-05 11:43:00 följande:
    Ja jag såg också den i bebismössa vilket troligen är ett tecken på att de börjar ta slut på riktigt.. Kan tänka mig att han var fin Attans att du missade Buttes fina orange/röda velourjacka på T igår (som jag f ö tror att Helle knep) Får hoppas att de plockar fram något litet i kombon till dig imorgon
    Japp det var jag
  • Helle
    Busbellan skrev 2009-10-05 19:46:09 följande:
    Molos väpnarluvor i strl. M, vilken ålder motsvarar det på ett ungefär? Är det 2-3 år?
    Jag har två stycken i storlek M och båda mina killar som har 48 cm resp 52 cm kan ha dem, även om den kanske är något stor till den som har 48.

God kväll
  • Helle
    jojoa75 skrev 2009-10-05 21:52:29 följande:
    för er som är med i min adressbok så finns en liten stund ett foto på hans öra, kommer ta bort det sen.
    Kikade också in. Vad fint det blir.
  • Helle
    Preggi skrev 2009-10-06 08:45:35 följande:
    Godmorgon i tråden, Jag är också hemma med sjukis idag. Hoppas att P blir frisk för imorgon är det fotografering. Jag har fortfarande inte bestämt mig vad de ska ha... Beslutsångest..
    Tjollabolla skrev 2009-10-06 08:37:19 följande:
    Hej flickor! Hur har ni det? Här är vi hemma idag, Milo har lite feber och jag har ont i halsen och huvudet. Är mer än lite avis på alla som är på salg idag!
    Tråkigt att barnen är sjuka. Hoppas de kryar på sig snabbt.

Preggi: nu när jag äntligen ser dig här Visst frågade du om bilbarnstolar för ett tag sedan och flera rekommenderade samma. Kommer du ihåg vilken det var?
  • Helle

God morgon skulle man kanske säga också

Här har det varit full rulle på morgonen. Mannen är borta och sonen har skogsutflykt på tisdagar. Puh... att hinna i tid är inte alltid lätt trots att vi har typ 20 m till dagis. Min 3-åring har inte riktigt förståt att bussen går en viss tid och att de andra inte väntar Lite treårstrots på det så

• Helle
    Preggi skrev 2009-10-06 09:03:25 följande:
    Det här är dagis bilder det med...
    Tack Var hittar man denna? Har inte för mig att jag sett den på vårt babyproffsen ... hm ...
    Mitt livs lycka skrev 2009-10-06 09:20:09 följande:
    Råkade springa in i BT:n och såg dina olika outfits som du väljer mellan till dagiskorten och jag tycker att winterblossom + lila velourbyxorna var jättefina så jag röstar på dom!
    Håller med om denna kombo.
  • Helle
    Preggi skrev 2009-10-06 09:30:17 följande:
    Som sagt.. Alla är ju fina.. Vilken känns bäst? La in lite bilder i BT. Jag tror att P kanske får ha kaninerna eller sunset eller pusseltröjan kanske Philippa har mer kläder än M just nu.. Så nu måste jag nog rota i MAtildas garderob lite...
    Vi bor i Örebro. Såg nu att det skulle finnas på babyproffsen så jag får åka dit och kika igen
  • Helle
    Preggi skrev 2009-10-06 10:48:33 följande:
    Ok, såg nämligen nåt erbjudande på den stolen här i sthlm men minns inte var?
    Ahh ok, ja tyvärr har vi inte vägarna förbi Stockholm just nu, men tack ändå.
  • Helle
    puzzla skrev 2009-10-06 19:34:58 följande:
    Hej Jag behöver hjälp!!! Jag hittade en jättefin "klänning" men nu kan jag inte hitta webshopen och vet inte heller vad det var för märke, kanske någon här kan hjälpa mig. Såg lite ut som en collegetröja fast en klänning, svart med vita sömmar, huva och jag tror att det var en dragkedja i halsen, någon som känner igen den? Tack påförhand! Puzzla
    jag tror du tänker på moonkids.
  • Helle
    Helle skrev 2009-10-06 19:47:58 följande:
    Någon som vet hur Småfolks velourisar är i storlek och hur de sitter? passar de bäst på en lite smalare eller lite rundare kille?
    Puffar, nån måste väl ha Småfolk velourisar?

Smilla: fick du några bilder på Svea?
  • Helle
    Flock skrev 2009-10-06 20:03:24 följande:
    Jag har de i frotte och de är stora i stl. HAr 86/92 till min kille på 92 cm och då är de ändå med växtmån.. Kanske ingen hjälp men ett liiitet svar..
    Smultronhjärta skrev 2009-10-06 20:01:56 följande:
    Jag tycker de är stora och sitter inget vidare på min smalis till son
    Thank you. Då får jag nog skippa dem.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14