• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Mosen08
    Raihana skrev 2009-07-13 10:57:42 följande:
    Jäpp, gillade allt! Mamma vet precis min smak!Blev dubbelt av ett par muddisar bara, men det gör inget.Hon fick:Fågelkläningen BadgeskläningenDucati tröjan med däckspårsärmarByssorna med däckspårMuddisar svarta med stjärnor och rosa muddMuddsar randiga i cerise och grön med lila muddMuddisar randiga i beige och cerise medlaxfärgad muddDet roliga var att hon gick in för att köpa blanket leggings som hon lovat mig, men dom hade dom inte. Så hoppade hon det andra och pappa valde ducati plaggen!
    Vilken härlig blandning till Mini, hon kommer att bli så fin {#lang_emotions_flower}
    Neo -06 & Moa -08
  • Raihana
    Zvartaliljan skrev 2009-07-13 10:52:57 följande:
    Ja det är ju det som ä'r det lustigaste...med den klumpen hon har där inne så borde hon ju ha ont hela tiden o inte vilja leka. Men ja...hon är väl som alla barn, hopplösa när det gäller sjukdomar, kan leka trots 40 graders feber typ  Var en liten tjej här nyss och lekte...hon gick på cellgifter o ändå hoppade hon som en tok på studsmattan med maia. Jag fattar inte vartifrån de får energin!
    Ja, en själv i Maia´s situation hade väl legat och ojjat sig i sängen och varit nästintill dödssjuk......
    Men det är ju det som är så härligt med barn, all denna energi!
    Kommer ihåg när dom opererade snoppen på min son  när han var 1år, 3 timmar efter att han vaknade ur narkosen så sprang han runt med droppställningen i korridoren som om han aldrig opererats....
  • Theina

Liljan: Hejja Maia

Jag ringde nyss till Eleraff eftersom de inte hört av sig, och de skickar mitt paket idag med kläderna och storlekarna jag vill ha *jippiiiii*

♥ Linnéa 081005 ♥ (shopping i galleriet uppdaterad 12/7)
  • Raihana
    snigelina skrev 2009-07-13 11:03:03 följande:
    Åh, så då finns de stickade leggingsen? Var lite orolig för att de inte hade gått i produktion..
    Vet i och för sig inte om det var just leggingsen, mamma sa bara att hon pekat på ngt som såg ut som om det var stickat till Finlands fotbollslag och att det var gräsligt fult.
    Så det kan ju lika gärna varit en suit eller nåt.
    Mosen08 skrev 2009-07-13 11:04:49 följande:
    Vilken härlig blandning till Mini, hon kommer att bli så fin
    Tackar! Ja, jag ser så fram emot att prova badgeskläningen på henne.
  • Raihana
    Theina skrev 2009-07-13 11:09:15 följande:
    Liljan: Hejja Maia Jag ringde nyss till Eleraff eftersom de inte hört av sig, och de skickar mitt paket idag med kläderna och storlekarna jag vill ha *jippiiiii*
    Härligt när det man vill ha finns!
  • Raihana

Måste bara säga att rosa space är sååå mycket finare IRL! Lööööööv nu!

• Raihana

Verkar som om alla försvann, så då går jag ut i solen!
    Cu

• Morty
    Raihana skrev 2009-07-13 11:27:31 följande:
    Verkar som om alla försvann, så då går jag ut i solen!Cu
    Nädå, vi väntar på att kameran ska laddas och bilder ska komma in i ditt galleri. {#lang_emotions_tongue_out}
    Plutten & Pluttan
  • Flock

Hej!

Har inte varit inne o läst här på evighet. Mannen har haft en veckas semester och då blir det ingen datatid för mig. Härligt!!

Läste lite vad ni har skrivit i natt och jag kan väl summera att jag oxå är VÄLDIGT sur på smågryn.. En månads leveranstid för tre mössor. Hon lovar att jag ska få tillbaka halva priset på en av mössorna för jag har fått vänta och hon har lovat tyger som inte finns m.m. Har fortfarande inte sett till någon kompensation..När jag äntligen får hem mina mössor så är de så dåligt sydda att jag lika gärna kunde sytt dem själv. BLÄ!!!!  ALDRIG mer smågryn för min del! En mössa är till på köpet för liten!! Sur är jag!!

Mitt bästa köp förra veckan är en vit hummelväska. Ska lägga upp en bild när kameran är laddad

Hoppas att allt är bra med er!!

Varje dag börjar med nya möjligheter!
  • Zvartaliljan

Blodprovtagningen gick rätt åt helvete här Gick inte alls...hon var inte medgörlig för 5 öre så de ska komma tillbaka senare o ge henne lugnande och sen försöka igen. Åhh jag förstår henne...hon skriker så fort en sköterska eller läkare kommer in i rummet nu efter allt de gjort mot henne.

Nu har jag iaf fått laptopen o dongeln hit så jag kan fördriva tiden lite Man blir ju verkligen uttråkad...men efter de tagit proverna o Maia sovit en liten stund så ska vi sticka ut till wämöparken en stund tänkte jag...innan det är dags för kvällens lavemang. Lite roligt måste hon ju få ha också. Hon är ändå ovanligt lugn...inte alls sitt vanliga stirriga rastlösa jag...istället sitter hon lugnt framför tvn eller pusslar lite eller hoppar lite på studsmattan i lekrummet.

Jag är såååå shoppingsugen...vill köpa något fint till stackars lilla sjuklingen, tips på vad hon ska få??? Behöver inte vara kläder

Älskade lilla Maia 060528 och syskon 100125
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14